Adrian Nanulescu este noul director general al companiei La Fantana, lider de piata pe segmentul serviciilor complete de aprovizionare cu apa in sistem watercooler si purificator, inlocuindu-l pe Mihai Matyas.

Mihai Matyas, 57 de ani, are o experienta de peste 30 de ani in industrii importante din Romania, dintre care 13 ani i-a petrecut in industria bauturilor racoritoare, lucrand pentru Quadrant-Amroq Beverages, compania care a detinut pana in 2006 in exclusivitate franciza Pepsi pe piata locala. El a condus La Fantana Romania incepand cu anul 2010.

Matyas se va dedica in continuare proiectelor de consultanta, concentrandu-se pe companii active in zona Deva-Cluj.

De profesie inginer, Nanulescu a condus timp de zece ani departamentul de business-to-business al Orange Romania. Experienta manageriala a contiunat cu pozitia de CEO al Antena Group.

In plan personal, Adrian Nanulescu este atlet de triatlon, fiind unul dintre managerii romani ce promoveaza un stil de viata echilibrat.
Grupul La Fantana numara peste 800 de angajati, in Romania si Serbia, doua unitati de imbuteliere in Romania (Bucuresti si Talmaciu, jud Sibiu) si o unitate de imbuteliere la Mitrovo Polje, in Serbia.

Retail jobs

La Fantana are in Romania un numar de peste 86.000 de aparate (watercoolere si purificatoare) si un portofoliu de peste 40.000 de clienti.

Principalul competitor La Fantana pe zona imbutelierei apei in sistem watercooler si purificator este Cumpana.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri