Adrian Nanulescu, consultant de business, fost CEO La Fântâna România și Antena Group și fost Director Comercial Orange România, este noul CEO al grupului de companii fondat de Nathaniel Geană, care deține în portofoliu brandul propriu de apă la 19litri H2On, precum și brandurile AQUAVIA, illy, LavAzza și Julius Meinl. Noul CEO, cu o experiență bogată în consultanță de afaceri și management de top al companiilor românești private și multinaționale, va conduce grupul deținut de Nathaniel Geană, care activează în domenii precum HoReCa, investment, consultanță, distribuție, trading și producție.

Scopul principal al acestui parteneriat îl reprezintă extinderea prezenței și distribuției de apă de calitate, microbiologic pură, la nivel european, compania care deține brandul H2On - NISRE SRL fiind deja prezentă la nivelul întregii țări, furnizând apă pentru persoane fizice și persoane juridice, acasă și la birou, fără costuri de livrare, comandă impusă ori taxe lunare. "Vreau ca H2On să devină o companie fantastică, spre satisfacția mea, a angajaților mei și clienților noștri. Vizăm livrarea de apă cu un gust pur românesc în casele europenilor. Mă bazez pe Adrian Nanulescu pentru îndeplinirea acestui obiectiv într-un termen scurt, întrucât pe amândoi ne motivează gustul succesului și amândoi avem știința de a-l obține, dar și acel dram de nebunie necesară, care face ca ideea să se transforme în afacere", spune proprietarul H2On.

La rândul său, Adrian Nanulescu se consideră motivat de această nouă provocare din carieră, venită exact la momentul oportun. "Sunt extrem de determinat ca, împreună cu Nathaniel și membrii echipei, să ne îndeplinim toate obiectivele strategice, operaționale și financiare, oferind produse și servicii de încredere, ușor de accesat, pe placul clienților noștri, atât la propriu, cât și la figurat. Mă caracterizează urmărirea cu determinare a obiectivelor setate, atât pe plan personal, cât și profesional, iar domeniul distribuției de apă și cafea este unul care stă sub semnul dinamismului și competitivității. Atât eu, cât și Nathaniel suntem oameni ai planurilor și acțiunilor, iar, după ce întreaga Românie a prins gustul apei de la H2On, este momentul ca și europenii să se bucure de toate beneficiile sale!", spune noul CEO H2On - NISRE SRL.

Apa de la H2On, deja apreciată la cel mai înalt nivel în Europa!

În ultimii ani, în calitate de deținător al brandului de apă la 19litri H2On, Nathaniel Geană a primit semnale clare că aceasta este apreciată la cel mai înalt nivel, în Europa. Astfel, compania a fost distinsă, în 2019, 2020, 2021 și 2022, cu premiul Superior Taste Award, acordat de către International Taste Institue din Bruxelles (Belgia). "Apa noastră a fost testată de peste 200 de chefi și somelieri din Belgia, Franța, Italia, Spania, Portugalia, Olanda și Ungaria, care au remarcat salinitatea minerală echilibrată, textura fină, gustul răcoritor, dar și imaginea ireproșabilă a bidonului. De asemenea, suntem prima prezență românească în rândul expozanților la târgul anual Water Cooler Europe, iar în 2023 ne dorim extinderea la nivel european nu doar în distribuția de apă, ci și în ceea ce privește echipamentele necesare acestei activități", conchide Nathaniel Geană.

Iar planurile pentru anul în curs, dar și pe termen lung, sunt deja bine conturate alături de noul CEO, Adrian Nanulescu. "Lucrăm deja la îmbunătățiri tehnologice în beneficiul clienților noștri, care vor putea accesa cu și mai multă ușurință serviciile companiei. Așa că fiți cu ochii pe H2On, prieteni, întrucât cursa noastră e abia la început și o să vă placă tot ce vă vom oferi!", anunță acesta.

Sursa foto: H2On

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri