"Sarbatorile" comertului: vanzarile de ciocolata, cosmetice, vin si flori cresc si de 16 ori in perioada Sf. Valentin-8 Martie

Vanzarile de bomboane de ciocolata, cosmetice, vinuri si flori cresc de zeci de ori de sarbatori precum Sfantul Valentin (14 Februarie), Dragobete (24 Februarie), 1 Martie si 8 Martie, potrivit estimarilor retailerilor.

"Romanii sunt euforici cand este vorba de sarbatori. Vanzarile cresc pentru unele produse cu sute de procente, chiar cu 1.500%. Cosmeticele au cea mai mare crestere, dupa care urmeaza fructele exotice, ciocolata, vinul, lenjeria intima", a declarat directorul de marketing al Carrefour Romania, Andreea Mihai, potrivit Mediafax.

La randul sau, Marius Dosinescu, directorul executiv si fondatorul floridelux.ro, spune ca vanzarile de flori cresc in perioada acestor sarbatori de pana la 10 ori.

"Vanzarile de flori cresc de pana la 10 ori, iar de Craciun chiar si mai mult, depinde de strategia fiecarui comerciant in parte", a aratat Dosinescu.

Carrefour opereaza in Romania patru formate de magazine, cu un total de 163 de magazine - 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 59 magazine de proximitate Express si un magazin online. Retailerul a avut in 2012 vanzari totale de 986 milioane euro, fara TVA, in crestere cu 3% fata de 2011, si un profit de 23 milioane euro.

Citeste si:
CFR: Reduceri la calatorii de Valentine's Day si Dragobete
CFR Calatori ofera reduceri...

Reteaua florariilor FlorideLux, cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, planuieste ca pana la finalul anului 2015 sa deschida 50 de francize, inclusiv in afara tarii. Anul trecut, compania a deschis o franciza la Brasov, iar in acest an urmeaza una la Cluj-Napoca. Pentru 2013, florariile estimau afaceri de 750.000 euro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri