Grupul Floria, care cuprinde sase florarii, magazinul online si depozitul en-gros, vinde in ziua de Valentine’s Day de pana la 15 ori mai mult decat intr-o zi normala. 95% dintre produsele achizitionate sunt trandafiri rosii, iar valoarea bonului mediu ajunge pana la 300 lei, cu aproximativ 25% mai mult decat intr-o zi normala, dupa cum au explicat Lacramioara Fabian, director operational Reteaua Floria si Marina Popescu, director general Floria.ro, la Profesionistii in Retail.

“Valentine’s Day este prima sarbatoare importanta din randul careului de asi, dupa cum numim sarbatorile din februarie si martie. Pregatirile incep din timp, anul acesta in magazinul online avem o colectie cu peste 60.000 de produse, dar vedeta este trandafirul rosu. Avem si actiuni si activari, mai ales in locatiile fizice, unde tinerii indragostiti se pot casatori pentru o zi”, a declarat Marina Popescu.

De asemenea, in magazinele fizice Floria au fost comandati 20.000 de trandafiri, din care 16.000 sunt rosii. “Buchetele de Valentine’s Day contin daca nu exclusiv trandafiri rosii, cu siguranta si trandafiri rosii, care reprezinta 95% din buchetele comandate in aceasta zi”, a adaugat Lacramioara Fabrian.

Vanzarile de flori cresc in cadrul Floria de 10-15 ori mai mult fata de o perioada normala, iar comanda medie inregistreaza cresteri de 20%-25% de Valentine’s Day. “Barbatii isi doresc sa impresioneze, cumpara buchete voluminoase, mai multe fire de floare, vorbim de buchete cu 101 trandafiri sau pachete speciale, in directia asta am pregatit buchete cu cadouri, precum flori cu ciocotelegrama si cu mesaje speciale, sau flori cu jucarii de plus, flori cu sampanie, iar supriza din acest an sunt bilete de avion sau cinele romantice. Tocmai de aceea valoarea medie de Valentine’s Day creste cu pana la 25%”, explica reprezentantii Floria.

Un roman aloca, in cadrul Floria, un buget de circa 300 de lei pentru achizitia cadoului de Ziua Indragostitilor. “Avem comenzi de 1.000 lei, cele mai multe sunt in jurul sumei de 200-300 lei, dar sunt multi care aloca si un buget mult mai mare pentru aceasta ocazie. In medie, valoarea creste cu 25% fata de bugetul din timpul anului, care este cu aproximativ 20% mai mare decat comanda medie a pietei, de 200 lei”, explica Marina Popescu.

Despre cum difera Ziua Indragostitilor de sarbatorile din luna martie, care eveniment este mai profitabil pentru Grupul Floria, dar si care a fost evolutia Floria in 2017 si ce planuri de dezvoltare au pentru acest an, urmariti integral emisiunea Profesionistii in Retail.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri