Nicoleta Eftimiu a fost numita incepand cu 1 mai in functia de director de marketing al Coca-Cola Romania si Moldova, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria bauturilor racoritoare.

Din noua pozitie, Nicoleta Eftimiu, 38 de ani, va coordona activitatile pentru intreg portofoliul de produse al companiei atat de brandurile carbogazoase (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Sprite sau Fanta), cat si de portofoliul de bauturi necarbogazoase (Nestea, Cappy Pulpy, Cappy Pulpy bucati de fructe, Illy) si de apele minerale naturale Dorna, Dorna Izvorul Alb si Poiana Negri.

Eftimiu are o experienta de aproape 11 ani in cadrul sistemului Coca-Cola. Anterior, a ocupat pozitia de sparkling soft drinks senior activation marketing manager Coca-Cola Romania & Moldova.

Coca-Cola Hellenic este al doilea imbuteliator ca marime al companiei Coca-Cola din punctul de vedere al volumului, avand vanzari de peste 2 miliarde de unitati. Compania activeaza in 28 de tari, servind o populatie de peste 560 milioane de oameni.

In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic denumit Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania. In Romania lucreaza in cadrul producatorului 1.800 de angajati.

Citeste si:
Coca-Cola schimbă aroma Cola Zero. Își va supăra clienții?
Coca-Cola schimbă aroma Cola...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri