Producatorul roman de incaltaminte Denis deschide primul magazin sub brandul Anna Cori All Shoes la Cluj-Napoca in urma unei investitii de 350.000 de euro.

Denis a deschis primul magazin sub brandul Why Denis in Cluj-Napoca in urma cu doi ani. Noua locatie este cea de-a 22-a deschisa in Romania. Compania isi propune sa deschida in curand si un magazin online pentru brandul Anna Cori All Shoes.

Ilie si Ana Cornea au deschis afacerea cu incaltaminte inainte de Revolutie cu doar zece angajati. In prezent, in fabrica de la Suceava lucreaza 300 de oameni. In prezent, reteaua de magazine numara 35 de unitati, dintre care 3 sunt in Kiev (doua magazine WhyDenis si unul Denis), in retea lucrand aproximativ 120 de persoane. Cifra de afaceri a companiei a fost anul trecut de 9 mil. euro, in crestere cu 15% fata de 2012.

Principalul competitor al Denis pe piata locala este Musette, brand detinut de Cristina Batlan.

Romanii aloca anual suma de 300 de lei pentru achizitiile de imbracaminte si incaltaminte, potrivit Euromonitor. Piata locala de incaltaminte de dama, incluzand si importurile de incaltaminte este evaluata la 18 mil. perechi de pantofi. Industria romaneasca de incaltaminte, confectii si produse de marochinarie numara peste 45.000 de angajati. Este industria cu cea mai mare acoperire externa, avand stabilite contracte comerciale cu firme din 150 tari. Astfel, anul trecut, in premiera, dupa multi ani, dinamica exporturilor (diferenta dintre export si import) de profil a devenit pozitiva, inregistrand o crestere de 10%, fata de o scadere de aproape 10% in 2012, conform Sfera Factor.

Citeste si:
Pantofii romanesti care vor incalta europenii si americanii
Producatorul roman de...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri