Magazinul va avea o suprafata de 300 mp si va fi deschis in Militari Shopping. 30% din colectia de peste 2.000 de jucarii sunt branduri proprii. Reteaua de magazine va fi dezvoltata de compania Nicoro Trading, care detine drepturile de francizare pentru Romania, Republica Moldova, Bulgaria, Serbia si Ungaria. Prezenta pe piata din Romania din 1994, compania Nicoro Trading este unul dintre cei mai importanti distribuitori de jucarii la nivel national. Reteaua de distributie include hipermarketuri, benzinarii si magazine specializate.

Lantul de magazine Maxi Toys detine, in prezent, 280 de magazine de retail, in Belgia, Luxemburg, Franta, Elvetia si Italia. Din 1997, Maxi Toys este parte a consortiului Blokker Holding, cu cifra de afaceri anuala de aproape 3 miliarde de euro. Din trust mai fac parte alte 2 branduri de jucarii, Intertoys si Bart Smit, care detin impreuna peste 500 de magazine de retail.

Jumbo s-ar putea extinde in cinci din cele sapte spatii in care isi deruleaza in prezent activitatea retailerul german de bricolaj OBI, care a decis sa iasa de piata romaneasca. OBI are magazine in Bucuresti, Pitesti, Ploiesti, Arad, Oradea si Sibiu. Retailerul grec de jucarii a raportat, in cele circa sase luni de activitate in Romania, incheiate in martie, vanzari nete de 6,2 milioane euro si un profit net de 1,4 milioane euro, pentru cele doua magazine pe care le opereaza in Bucuresti si Timisoara.

Piata jucariilor din Romania va creste in 2014 cu aproximativ 20%, in contextul in care companiile care activeaza in aceasta industrie isi promoveaza tot mai agresiv produsele si anunta promotii tot mai dese. Astfel, piata de jucarii din Romania ar putea urca anul acesta la valoarea de aproximativ 120 de milioane de euro.