Cele mai multe promotii si oferte vor veni in 2014 din partea magazinelor online de profil.

Romanii cumpara jucarii, in medie, de trei pana la cinci ori pe an, iar cosul mediu la o singura comanda are o valoare de circa 100 de lei.

“O valoare cu mult sub cea inregistrata la nivel european. Vanzarile de jucarii au in Romania un potential de crestere foarte mare. La noi, vanzarile sunt foarte slabe in comparatie cu tarile din vestul Europei. Spre exemplu, la nivelul intregii Europe, piata jucariilor este, potrivit producatorilor, de aproximativ 16 miliarde de euro. Aceasta stare de fapt este data, in principal, si de faptul ca romanii cumpara jucarii ieftine si, de regula, de slaba calitate. Scopul nostru in 2014 este sa ne axam mai mult pe calitate si nu pe cantitate si sa oferim clientului servicii foarte bune si acea usurinta in achizitie de care are atata nevoie”, a declarat Mihai Patrascu, CEO Toyz.ro.

Citeste si:

Toyz.ro a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 500.000 de euro si are in portofoliu in momentul de fata aproximativ 11.000 de produse active, iar promisiunea pentru 2014 este extinderea semnificativa a ofertei si cresterea vanzarilor peste ritmul pietei.

“Piata jucariilor din Romania este la cheremul copiilor. In prezent se vand foarte bine produsele care se pot conecta la gadget-uri, cum sunt, spre exemplu, elicopterele care pot fi controlate cu tableta sau cu telefonul mobil, sau produsele, figurinele, care au corespondent intr-un joc online. Cat priveste sezonalitatea acestui business, iarna se vand mai bine jucariile pentru interior, dar si saniile, schiurile sau patinele, iar primavara si vara, jucariile destinate activitatilor in aer liber: premergatoare, biciclete, triciclete, masinute cu pedale, role si asa mai departe”, a mai spus Mihai Patrascu.

Referitor la tendintele pietei locale de jucarii, vom vedea anul acesta o segmentare tot mai clara a clientilor intre produsele traditionale si cele de ultima generatie, high-tech.