De ce a ales UNTOLD să-și optimizeze activitatea cu monday.com și HubSpot

De ce a ales UNTOLD să-și optimizeze activitatea cu monday.com și HubSpot

Cuprins Articol:

Începem, desigur, cu partea de glam: este foarte greu să nu ne lăsăm fascinați și să nu recunoaștem anvergura festivalurilor UNTOLD. An după an, audiențe atât de diferite, locale și internaționale, vin să trăiască magia UNTOLD. Mergem însă mai departe, în spatele cortinei, analizând două tooluri care au automatizat și eficientizat activitatea festivalului: monday.com și HubSpot.

UNTOLD şi monday.com

Atunci când vorbim despre resurse de timp și resurse umane, tindem adesea să le trecem cu vederea pe cele interne, uitând că felul în care comunicăm și fluidizăm taskurile in-house este fundația oricărui business de succes. Pornind de la această premisă, UNTOLD alege monday.com, un sistem de work operating (Work OS) prin care business-uri de orice fel pot să-și îmbunătățească și să-și automatizeze procesele operaționale interne, precum și să promoveze colaborarea între membrii echipei. De ce această alegere? Pentru că monday.com este un work OS care se adaptează nevoilor fiecărei echipe, conectând departamentele într-un singur spațiu de lucru și oferind întregii organizații capacitatea de a scala cu ușurință proiecte, de a urmări toate taskurile și de a lua decizii smart în timp real.

Integrare eFactura cu monday.com

Un alt avantaj major al utilizării monday.com este posibilitatea de a integra diverse aplicații și sisteme, cum ar fi eFactura. Această integrare permite echipelor să gestioneze eficient facturile, să urmărească plățile și să mențină un control riguros asupra documentelor financiare direct din platforma monday.com. Prin automatizarea acestor procese, UNTOLD a reușit să economisească timp prețios și să reducă erorile umane care pot apărea în procesul manual de gestionare a facturilor. Astfel, integrarea eFactura nu doar că a simplificat fluxurile de lucru financiare, dar și a asigurat transparență și conformitate cu reglementările în vigoare.

“Dacă atunci când vorbim despre succesul unui festival aducem întotdeauna și niște cifre în discuție, vreau să subliniez rezultatele obținute de UNTOLD după implementarea monday.com: am reușit să reducem peste 7000 de working hours/an prin automatizarea proceselor interne, înregistrând un ROI de 4 ori mai mare. Și mai vreau să subliniez un aspect: faptul că monday.com este o platformă pe care am implementat-o în cadrul tuturor companiilor UNTOLD, facilitându-ne nu doar cooperarea interdepartamentala, dar și cooperarea între diferite entități ale grupului nostru.” Mircea Clitan, Business Intelligence Wizard, UNTOLD.

UNTOLD şi HubSpot

În ceea ce privește managementul relațiilor cu audiența și campaniile de marketing, UNTOLD a ales HubSpot, CRM care ajută echipa de marketing să creeze, să gestioneze și să analizeze centralizat campaniile de promovare. Acest lucru înseamnă că datele privind interacțiunile cu audiența sunt disponibile într-un singur loc, facilitând astfel luarea deciziilor strategice bazate pe informații actualizate și precise.

Automatizarea proceselor de marketing și vânzări cu HubSpot

Un alt beneficiu al utilizării HubSpot este capacitatea de a automatiza diverse procese de marketing și vânzări. De la trimiterea de e-mailuri personalizate, până la leads follow up, HubSpot oferă instrumentele necesare pentru a eficientiza și optimiza aceste activități. Automatizarea nu doar că reduce volumul taskurilor manuale, dar și asigură că fiecare interacțiune cu clienții este relevantă și bine gestionată. În plus, HubSpot oferă funcționalități avansate de raportare și analiză, care permit echipei UNTOLD să monitorizeze performanța campaniilor și să ajusteze strategiile în timp real.

HubSpot ne-a ajutat să eficientizăm campaniile de marketing. Dar, mai mult decât atât, HubSpot ne-a ajutat să vedem the bigger picture prin raportările exhaustive pe care le oferă. Avem astfel un high level overview care ne permite să ne perfecționăm și autodepășim propriile performanțe.” Alex Iuonuț, Business Operations Data and BI Specialist, UNTOLD.

Colaborarea între echipe și sinergia dintre monday.com și HubSpot

Implementarea monday.com și HubSpot a optimizat procesele individuale și a facilitat o colaborare mai strânsă între echipele, departamentele și companiile din grupul UNTOLD. Integrând aceste două platforme, diferite echipe, de la project management, marketing, comunicare, IT, la design și PR, pot comunica eficient, asigurându-se că toate campaniile și activitățile sunt aliniate la obiectivele generale ale festivalului.

“Într-o lume a evenimentelor și festivalurilor în continuă schimbare și expansiune, adaptabilitatea și eficiența sunt esențiale, iar UNTOLD a demonstrat că este pregătit să facă față acestor provocări cu ajutorul alegerilor smart și a platformelor menite să automatizeze și eficientizeze activitatea, lăsând astfel loc pentru (și) mai multă creativitate. Suntem bucuroși și onorați să le fim parteneri în această călătorie.” Diana Angheluță, Business Line Manager monday.com la Mediaposte Martech

Un material de Cătălin Vlad, Business Line Director (UI/UX and HubSpot) MEDIAPOSTE MARTECH

Stabilește o întâlnire cu Cătălin Vlad.
Stabilește o întâlnire cu Diana Angheluță.

Mediaposte Martech oferă servicii de onboarding și consultanță automatizare prin intermediul platformelor HubSpot, Klaviyo, Salesforce și monday.com pentru întregul spațiu EMEA. Acoperim exclusiv cu resurse interne toate fazele unui proiect de automatizare: consultanța inițială, arhitectura bazei de date, implementare efectivă, integrări, training personalizat și suport post-implementare.

Personalizate pentru tine