Vanzarile retailerului suedez de imbracaminte H&M in Romania au crescut cu 39% in perioada decembrie-august, primele noua luni ale anului financiar, la 864 de milioane de coroane (94,1 milioane de euro) de la 620 de milioane de coroane suedeze in acelasi interval al anului trecut.

In acest interval, H&M a deschis in Romania sapte magazine si a ajuns la o retea de 35 de unitati pe piata locala, se arata intr-un comunicat al companiei. Cresterea vanzarilor calculata in lei s-a situat la 35%, potrivit Mediafax.

De asemenea, si in trimestrul al treilea al anului fiscal, perioada iunie-august, retailerul a inregistrat un avans semnificativ al vanzarilor in Romania, de 50%, la 315 milioane de coroane (34,3 milioane de euro) fata de 210 milioane de coroane, in acelasi interval din 2013. La nivel de grup, vanzarile H&M (incluzand TVA) au crescut cu 18% in primele noua luni ale anului financiar, la aproape 127 miliarde de coroane (13,83 miliarde de euro). La trimestru, vanzarile au avansat cu 21%, la 45,2 miliarde de coroane (4,92 miliarde de euro).

Profitul dupa taxe al grupului a crescut la 13,7 miliarde de coroane (1,49 miliarde de euro) la noua luni si la 5,29 miliarde de coroane (575,9 milioane de euro) in trimestrul al treilea. Grupul H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondat in Suedia in 1947 si este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.600 de magazine pe 47 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza.

Sursa foto: Shutterstock.com/H&M

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri