7 Octombrie 2014

Corporatistii si femeile care nu gatesc urca vanzarile de mancare la caserola din supermarketuri



Piata produselor ready-meal (gata preparate) creste cu 10% pe an, sustinuta de tot mai multi angajati ai companiilor care renunta la masa de pranz la restaurant si cumpara salate sau carne la caserola din magazine, dar si de gospodinele care nu mai au timp sa gateasca, potrivit Cris-Tim, scrie Mediafax.

"Au inceput sa creasca foarte mult produsele ready-meal - produse gata preparate, precum humusul, fasolea batuta, salata de vinete, aripioarele picante, puiul shanghai sau pieptul de pui la caserola. Aceasta piata creste in fiecare an cu 10% comparativ cu anul anterior", a declarat Radu Timis, proprietarul producatorului alimentar Cris-Tim.

El a spus ca vanzarile au fost stimulate si de expansiunea lantului Mega Image, care a incurajat acest tip de produse. "Cu un magazin in apropiere, din ce in ce mai multi corporatisti renunta la masa de pranz la restaurant si cumpara produse gata preparate, la caserola. Aceste produse sunt mai ieftine decat masa la restaurant, iar oamenii fac economie. Se poate ajunge in acest fel ca o persoana sa manance un pranz cu 10-15 lei", a spus Timis.

Sursa foto: Ready meal, Shutterstock.com

Acesta a adaugat ca o alta categorie care ajuta la cresterea pietei ready-meal sunt gospodinele care nu mai gatesc. "Gospodinele au devenit mai pragmantice si incep sa cumpere produse gata preparate. E mai usor pentru ele sa cumpere direct, decat sa piarda timpul in bucatarie, preparand", a afirmat seful Cris-Tim.

Timis a aratat ca, din cauza scaderii puterii de cumparare a populatiei, exista tendinta ca producatorii de alimente sa reduca greutatea portiilor la caserola de la 200-250 de grame la 100-150 de grame.



Citeste si