8 Octombrie 2014

(P) Dorinta de a reinvia valorile autentice, comunicarea creativa si pasiunea pentru arta stau la baza unui nou brand romanesc



Fuyor pare a fi, de departe, unul dintre proiectele cu cea mai frumoasa ascensiune din industria textila in anul 2014, care promite, in continuare, multe.

Desi drumul este anevoios si instabilitatea economica demotiveaza tinerii la inceput de drum, pana la finalul anului urmator, cei care au pus bazele afacerii, aparent mici, si-au propus sa cucereasca oameni din intreaga lume si sa devina cel mai cunoscut brand de tricouri lucrate manual din Europa.

Cu toate ca business-ul este la inceput de drum, Fuyor isi propune sa exceleze in industrie datorita accentului pus pe calitate, cat si prin prisma experientei in marketing a celor care stau la baza acestui concept.
Piata de profil este in cadere de cativa ani iar cei mai multi dintre jucatorii locali prefera sa isi vanda creatiile catre companiile din strainatate, tocmai pentru ca Romania nu a ajuns la un nivel de echilibru economic,astfel incat sa ofere o crestere sustenabila tinerilor antreprenori sau proiectelor de tip startUP din industria fashion. Cu toate acestea, Fuyor pastreaza eticheta - "lucrat manual in Romania" si promoveaza brand-ul de tara - "redefinesc emblemele autentice" , oferind publicului cea mai bogata colectie de tricouri romanesti.

Design-ul modern si modalitatea de livrare, doua dintre cele mai apreciate calitati ale proiectului, argumenteaza pertinent viziunea de perspectiva brand-ului si asta tocmai pentru ca target-ul lor este de a readuce in atentia consumatorilor, calitatea si pasiunea pentru lucrul bine facut la preturi medii.

" Am structurat un plan de afaceri in baza unei viziuni si am decis ca este momentul sa devin un visator practic, nu doar un simplu visator. Chiar daca in unele momente lipsa resurselor m-a facut sa cred ca este aproape imposibil sa reusesti in aceasta industrie, studiind indeaproape concurenta, am realizat ca este doar o eroare de judecata", spune Bogdan Vlad, fondatorul brand-ului.

"Au trecut mai putin de 24h de la prima fotografie distribuita pe retele de socializare si pana la prima comanda plasata. Oamenii s-au aratat a fi receptivi si ne mandrim cu faptul ca am atins un numar de peste 13.000 de foloweri si mai mult de 400 de clienti in doar 10 luni".

Platforma responsive www.fuyor.com dezvoltata de departamentul tehnic Fuyor Labs, a fost un succes inca de la lansare, acumuland din luna mai si pana in prezent un numar de peste 100.000 de accesari, acesta fiind in continua crestere, reusind sa atraga clienti din Romania, Bulgaria, Regatul Unit, Africa de Sud, America si Italia.

Creatiile Fuyor deosebite prin unicitatea design-urilor grafice (reinterpretarea unor valorilor autentice locale, de la mari actori pana la obiective turistice recunoscute pe plan international), abordarea neconventionala din punct de vedere al marketingului reprezinta punctele cheie in dezvoltarea business-ului, lucru care ii determina pe reprezentatii companiei sa nu se lase descurajati si sa investeasca intr-un proiect de nisa.



Citeste si