Alina Imbrea, care a ocupat pana acum pozitia de senior marketing manager al divizie snacks-uri din cadrul PepsiCo, a fost promovata in pozitia de marketing director snacks in regiunea Greater Balkans, care cuprinde 14 piete.

Din noua sa pozitie, Alina Imbrea va fi responsabila cu gestionarea activarilor de brand pentru consumatori si a activitatilor de trade marketing pentru categoria snacks pe 14 piete diferite, insumand aproximativ 75 milioane de consumatori din Romania, Bulgaria, Moldova, Serbia, Bosnia-Hertegovina, Croatia, Slovenia, Albania, fosta Republica Iugoslava a Macedoniei, Kosovo, Muntenegru, Grecia si Cipru. In acelasi timp, Imbrea va supraveghea activitatea de marketing a diviziei de snacks in Israel.

Alina Imbrea s-a alaturat companiei PepsiCo in 2009, preluand pozitia de marketing manager Snacks East Balkans. Cu o experienta de peste 15 ani in marketing, Alina a coordonat dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing pentru produsele snacks din portofoliul PepsiCo, care include brandurile Lay`s, Star, Krax, Doritos si Ruffles. Inainte de PepsiCo, Alina Imbrea a lucrat pentru Danone Romania.

Produsele PepsiCo sunt cumparate de consumatori din peste 200 de tari, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net in 2013. Portofoliul PepsiCo este format din 22 de branduri ce genereaza fiecare peste de 1 miliard de dolari in vanzari anuale de retail.

Calin Clej, fostul director...
Citeste si: Calin Clej, numit consultant in management strategic pentru Cris-Tim


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Daniela Iliescu este noul director general Patria Bank