Metro Cash&Carry Romania a inregistrat in anul fiscal 2013/2014, respectiv octombrie 2013 - septembrie 2014, vanzari de 909 milioane euro (4,04 miliarde lei), perioada in care si-a redus numarul angajatilor cu circa 400, la 4.931 persoane, potrivit unui raport al grupului german, scrie Mediafax.

In raport, Metro Cash&Carry Romania apare cu o retea de 32 de magazine, dar intre timp compania a inchis magazinul Metro Punct din Pitesti, astfel ca retailerul mai detine 31 de unitati, dintre care 26 cash&carry si cinci Punct. Compania mai opereaza si un magazin online de birotica.

Potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice, cifra de afaceri a Metro Cash&Carry Romania s-a situat anul trecut la 4,73 miliarde lei (1,07 miliarde euro), in scadere cu 6% comparativ cu 2012, cand a raportat 5,03 miliarde lei, iar profitul net s-a redus in 2013 cu 34%, la 43,6 milioane lei (9,8 milioane euro).

Grupul german Metro mai detine in Romania 4 hipermarketuri Real. Per total, numarul angajatilor grupului german in Romania s-a redus in anul fiscal 2013/2014 cu 333 de persoane, la 6.262.

In 2012, grupul german a vandut 20 de magazine Real din Romania catre retailerul francez Auchan, intr-o tranzactie de 1,1 miliarde euro care a inclus si unitatile din Ucraina, Polonia si Rusia.

Metro controleaza si reteaua de magazine de proximitate "La Doi Pasi", deschise in franciza, care numara peste 600 de unitati.

Sursa foto: Mere, Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri