DPD Romania, parte a grupului DPD, a lansat noul logo, o noua identitate ce va fi introdusa in trei ani in toate sediile, la curieri si pe flota de masini, pentru care a alocat un procent din investitiile de 15 milioane euro, ce vor fi facute pana in 2020 in dezvoltarea infrastructurii, it si marirea echipei.

Rezultate financiare 2014

DPD Romania a livrat anul trecut 4,8 milioane de colete, cu 27% mai mult decat in 2013. Cresterea volumelor s-a datorat in principal comertului online si a fost in linie cu cresterea cifrei de afaceri si a profitului. Anul 2014 a reprezentat pentru DPD Romania confirmarea trendului de crestere din anii anteriori, afacerile companiei situandu-se anul trecut la o valoare de 75,5 milioane lei, cu 14% mai mult decat in 2013. DPD a inregistrat in 2014 profit de 3,7 milioane lei, in crestere cu 27% fata de 2013.

„2014 a reprezentat un an cheie pentru dezvoltarea DPD la nivelul regiunii balcanice si un start bun pentru urmatorii cinci ani, in care DPD Romania urmeaza sa joace un rol important in aceasta regiune. Cresterile inregistrate anul trecut la nivel de venituri, volume si profit se datoreaza in primul rand sprijinului si suportului grupului DPD,“ a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.

DPD Romania

Rezultatele vin sa confirme dinamica de crestere a DPD din ultimii ani, principalele motoare de crestere din 2014 fiind noi servicii dedicate clientilor B2C, solutiile logistice integrate, comertul online si cresterea portofoliului de clienti internationali. DPD a avut anul trecut rezultate foarte bune atat pe segmentul B2B, cat si B2C, cel din urma reprezentand o pondere de 50% din business-ul companiei.

Estimari DPD Romania

Anul acesta, DPD estimeaza afaceri de peste 100 milioane lei, in crestere cu peste 30% fata de 2014. Obiectivele sunt sustinute de planul investitional in valoare de 15 milioane euro, demarat in 2014,care seteaza ca tinta pentru 2020 pozitia de lider pe piata de curierat in zona Balcanilor. Compania anunta un nou nume pentru DPD in Europa: DPD group care va avea o noua strategie de pozitionare si comunicare. DPD group se identifica sub noul slogan:DPD – your delivery experts. Compania vrea pana in 2016 inca doua hub-uri, in Sibiu si Bucuresti, care vor fi construite de la zero, precum si un nou depozit in Capitala. In prezent, DPD are 47 de depozite in Romania.DPD Romania

Pickup devine brandul DPD group pentru sediile de colectare si predare colete in intreaga Europa, oferind clientilor acces la peste 16.000 de sedii. In Romania, DPD are 85 de puncte Pickup si are in plan ca anul acesta sa ajunga la 150. Predict 1H, serviciul interactiv de livrare, extins in peste 20 tari, care va oferi clientilor un mesaj de notificare cu o fereastra de livrare de o ora. Predict ofera clientilor si posibilitatea schimbarii orei si adresei de livrare.DPD Romania

DPD Romania este parte a DPD group, lider european in curieratul rutier. In Romania DPD se afla in top trei companii de curierat. Cu o echipa de peste 500 de angajati si francizori, si avand acces la o retea europeana de 16.000 de sedii Pickup, DPD Romania livreaza anual 4,8 milioane de colete. DPD group este reteaua de livrare colete a GeoPost, care a inregistrat vanzari de 4,9 miliardeeuro in 2014. GeoPost este holding-ul detinut de Grupul francez La Poste.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri