Heineken a lansat in Romania marca de cidru Strongbow, in 3 variante
Heineken a lansat in Romania marca de cidru Strongbow, o bautura alcoolica fermentata din mere cu o concentratie de alcool de 4,5%. Prin lansarea Strongbow pe plan local, Heineken marseaza pe o nisa noua pe piata de bauturi alcoolice din Romania, cidrul fiind o linie de produs inca nedezvoltata in Romania.
Heineken este cel mai mare producator de bere din Europa si al treilea din lume in ceea ce priveste volumul. Compania este prezenta pe piata locala prin brandurile Heineken, Ciuc Premium, Ciuc 0.0, Ciuc Natur Radler, Silva, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Non-Alcoholic, Neumarkt, Bucegi, Affligem (import), Desperados (import), Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita si Hategana. Producatorul detine 4 fabrici in Romania, la Miercurea-Ciuc, Constanta, Craiova si Targu- Mures si peste 1.100 angajati.
Piata berii a scazut anul trecut cu 8,6% fata de 2013, pentru al doilea an consecutiv, pe fondul presiunii fiscale, potrivit Asociatiei Berarii Romaniei, care spera la o revigorare a consumului daca va fi adoptat noul Cod Fiscal, documentul prevazand reducerea accizei. Asociatia Berarii Romaniei a fost infiintata in 2008 si are 8 membri: Bergenbier, Heineken, URBB, Ursus, Martens, microberaria Clinica de bere si Soufflet Malt Romania si Asociatia producatorilor de hamei. Cei sase membri producatori de bere furnizeaza peste 80% din cantitatea de bere consumata in Romania.