Coca-Cola intoarce rezultatul negativ de la final de 2014: crestere a vanzarilor in Romania

Volumul vanzarilor Coca-Cola in Romania a crescut cu un ritm ridicat de o singura cifra in primul trimestru, inversand declinul inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, datorita performantelor bune realizate la nivelul intregului portofoliu.

"Au avut loc performantele bune la nivelul portofoliului, sustinute de canalul de distributie organizat ca si de lansarea noului tip ambalare a apei minerale, de 1,25 litri. Totodata, Cappy Pulpy continua sa inregistreze performante bune, contribuind la vanzarile de juice-uri", se arata in raportul financiar publicat vineri de Coca-Cola HBC AG, potrivit Mediafax.

Volumul vanzarilor Coca-Cola HBC la nivel global a crescut cu 7,2%, la 439 milioane de navete, cu evolutii pozitive pe toate cele trei segmente, respectiv piete mature, piete aflate in dezvoltare si piete emergente, categorie in care este inclusa si Romania, datorita numarului mai mare de zile de vanzare si a sarbatorii Pastelui. Unitatea de masura luata in considerare de Coca-Cola, naveta, reprezinta 5,678 de litri sau 24 de doze de bautura racoritoare.

Raportul companiei nominalizeaza in special performantele bune obtinute in Romania, Polonia, Ungaria, Cehia si Nigeria. Pe pietele emergente, volumul vanzarilor a crescut cu 7,4% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Veniturile net din vanzari ale grupului Coca-Cola HBC au crescut cu 1,7%, la 1,35 miliarde de dolari. Coca-Cola HBC este al doilea mare imbuteliator al grupului american Coca-Cola dupa volumul vanzarilor. Compania are afaceri in 28 de tari din Europa, Asia si Africa. In Romania, Coca-Cola HBC detine trei fabrici, la Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei, precum si o retea de 14 centre de distributie.

Citeste si:
Coca-Cola riscă o amendă de miliarde dolari de la Comisia Europeană
Coca-Cola riscă o amendă de...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri