2 Septembrie 2006

Interbrands va distribui produsele Pambac

Pambac Bacau a decis sa incredinteze societatii Interbrands distributia produselor sale in Bucuresti si in alte 23 de judete situate in partea de sud si sud vest a Romaniei.

Am luat decizia de schimbare a actualului sistem de distributie in aceasta zona a tarii, deoarece cu toate eforturile noastre de sustinere a vanzarilor, rezultatele din ultima perioada ne-au aratat constant, cifre inferioare celor obtinute in restul tarii. Analiza aprofundata realizata de noi la finele lunii iunie 2006 ne-a indicat ca solutie de redresare si crestere a vanzarilor pe zonele mai sus mentionate, schimbarea actualului sistem de distributie care nu a reusit sa performeze in parametrii asteptati. a declarat Alin Giurea, director general Pambac.

Pambac SA este unul din cei mai importanti competitori din industria de morarit si panificatie din Romnia. Oferta firmei include faina, gris si malai pentru consumul casnic si industrial, paste fainoase, produse de panificatie, patiserie, cofetarie, premixuri si amelioratori pentru panificatie.

Interbrands Marketing & Distribution este cea mai mare firma de distributie de bunuri de larg consum din Romania. Cu o istorie de aproape 13 ani pe piata romaneasca Interbrands are ca parteneri traditionali firme de prestigiu la nivel international: BAT, Procter&Gamble, Orkla Foods, Nestle Purina, Gillette,
Kotanyi.

In 2005 Pambac a demarat un program de restructurare a sistemului sau de vanzari si distributie.

Investitiile realizate au dus la cresterea cu 60% a fortei de vanzari, precum si la dotarea acesteia cu o flota auto noua si cu un sistem performant de comunicare .

Credem ca varianta colaborarii cu o firma de distributie mare care sa poata raspunde cu usurinta cerintelor noastre de distributie numerica si calitativa ne va ajuta sa atingem indicatorii economici planificati in conformitate cu potentialul ridicat al zonei. a adaugat Alin Giurea.

Potrivit reprezentanilor Pambac, cotele de piata detinute la nivel national sunt: 25% la paste fainoase, 12% la faina si 7% la malai. Pambac detine de asemenea o cota de peste 70% din piata de paine
din Bacau.

Pambac detine in portofoliu marca de faina Grania, care la un an de la lansare, a reusit sa se pozitioneze pe locul 3 national, in topul marcilor de faina .

Pentru anul 2006 Pambac va continua sa investeasca in sustinerea marcilor sale de faina precum si in lansarea unei noi marci de paste fainoase, care vor fi sustinute de un buget de marketing cu 25% mai mare fata de anul 2005.

Pambac a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 32 milioane euro si un profit de 5,3 milioane euro, iar estimarile pentru pentru anul n curs prevad o crestere cu 31% a cifrei de afaceri si o rata a rentabilitatii de circa 5% din punct de vedere al indicatorilor de brand.



Citeste si