15 Septembrie 2015

(P) La Fantana lanseaza Green, brandul propriu de cafea si produse complementare



La Fantana, lider pe piata pe piata solutiilor de vanzare si livrare a apei din Romania si Serbia in segmentele dozatoarelor cu apa imbuteliata si purificatoarelor, dar si cel mai important distribuitor de cafea pentru birouri autohton, a lansat primele doua produse ale brand-ului propriu „Green”.

La Fantana a inceput distributia pentru „Green – Cafea boabe pentru espresso”, disponibil exclusiv in Serbia, precum si pentru „Green – Lapte special pentru cafea”, produs accesibil in Romania si Serbia.

Impreuna cu sloganul “E in natura ta”, Green este un brand care isi propune redobandirea lucrurilor esentiale si simple, de la cele care provin din natura pana la cele care fac parte din noi si care ne readuc energia de a ne bucura de viata. „Green – Cafea boabe pentru espresso” reprezinta un amestec de sortimente de cafea de cea mai buna calitate din diverse regiuni ale lumii, care beneficiaza de maiestria si expertiza artizanilor italieni in selectia si prajirea cafelei. „Green – Lapte special pentru cafea” este un produs complementar pentru retete de cafea cu lapte. Datorita continutului ridicat de proteine (3,6%), laptele Green permite realizarea spumei dense si fine, adecvata pentru retete de cafea reusite. De asemenea, acesta poate fi folosit si pentru consumul uzual.

„La Fantana are o preocupare constanta pentru a asigura noi perspective de crestere pe termen lung prin diversificarea liniilor de business si inovare. Cheia dezvoltarii noastre in continuare consta in valorificarea bazei extinse de clienti si a infrastructurii logistice majore din cele doua tari in care grupul La Fantana opereaza, avantaje care ne permit utilizarea eficienta a resurselor si multiple posibilitati de cross-selling”, a declarat Cristian Amza, Director General si fondator al La Fantana Romania.

Lansarea brand-ului propriu „Green” coincide cu debutul serviciilor de aprovizionare cu cafea pentru segmentul de clienti B2B pe piata din Serbia, la aproximativ un an de la demararea noii linii de business in Romania, prin preluarea principalului distribuitor al cafelei Lavazza catre clienti HoReCa si B2B din Romania. Pentru piata din Serbia, noile servicii de aprovizionare cu cafea sunt disponibile exclusiv sub brand-ul propriu Green.



Citeste si