Carnea vanduta in reteaua de magazine administrata de compania Profi Rom Food provine integral de la producatori romani, in timp ce in cazul fructelor si legumelor, procentul vanzarilor generate de producatorii locali/romani s-a dublat fata de 2014. Profi are in prezent o retea locala de 367 de magazine, iar in anul in curs vrea sa ajunga la 500 de magazine.

„In varful de sezon pentru productia din Romania (iunie-iulie) procentul acestora depaseste 20% din vanzarile categoriei”, a spus Daniel Cirstea, directorul general al companiei, pentru wall-street.ro.

El a adaugat ca in acest an vanzarile companiei sunt asteptate sa creasca cu doua cifre, pastrand tendinta din 2015.Compania estima, la finele anului trecut, ca pentru 2015 va inregistra o cifra de afaceri de peste 550 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de 2014. Profi, controlat de fondul de investitii Enterprise Investors, are aproape 8.000 de angati in reteaua proprie. Retailerul isi va continua extinderea pe piata locala, obiectivul fiind sa deschida cel putin la fel de multe magazine ca in anul precedent.

„Ne vom extinde pe mai departe, continuand politica prin care in fiecare an sa deschidem cel putin tot atatea magazine ca si in anul anterior, desigur, in masura in care schimbarile de legislatie ne vor permite aceasta”, a precizat Cirstea.

Profi are in prezent o retea locala de 367 de magazine, iar in anul in curs vrea sa ajunga la 500 de magazine, investitia intr-o unitate variind intre 200.000 si 400.000 de euro.

Potrivit sefului Profi Rom Food, este inca prea devreme pentru trasarea unor concluzii dupa reducerea TVA la produsele nealimentare, insa, cel putin in cazul magazinelor din reteaua proprie, unde ponderea acestui gen de produse este relativ mica, cumparatorii vor folosi diferenta de bani pentru a achizitiona mai multe produse alimentare.

Sursa foto: Olga Marc / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri