Lantul magazinelor de bijuterii Teilor a inregistrat o cifra de afaceri de 31 de milioane de lei in 2015, mai mare cu 51% fata de cea din 2014. Bijuteriile incrustate cu diamante au constituit 36% din vanzarile totale, in timp ce, in urma cu un an, acestea au reprezentat 24% din vanzari.

Cresterea vanzarilor bijuteriilor cu diamante a fost determinata de investitiile pe care Teilor le-a facut in ultimii ani pentru a le introduce pe piata si pentru a le promova. Cele mai cautate bijuterii din aceasta categorie sunt cerceii incrustati cu diamante, urmate de inele, nefiind incluse aici si inele de logodna. In privinta verighetelor, acestea au adus 4,5 milioane de lei din cifra de afaceri a anului trecut.

Tot in 2015, Teilor si-a extins reteaua de magazine cu cinci noi locatii in Bucuresti si inca cinci in alte orase din tara. In primul trimestru al anului trecut, compania a deschis trei magazine in capitala, in AFI Palace Cotroceni, Mega Mall si in Promenada, iar in luna decembrie au fost inaugurate alte doua puncte comerciale, aflate in Bucuresti Mall si Unirea Shopping City.

Dintre locatiile deschise in 2015 in orasele mari din Romania, cea din Brasov, din Coresi Shopping Resort a fost prima, urmata de magazinele Teilor din Iulius Mall din Cluj-Napoca, Pallas Mall din Iasi, Electroputere Parc Mall din Craiova si din Pitesti Mall.

Aria totala a acestor puncte comerciale este de 636 metri patrati, iar investitia in decorarea si mobilarea magazinelor a depasit suma de 1.500 euro pe metru patrat, transformand investitia totala in amenajarea magazinelor intr-o suma mai mare de 1 milion de euro.

Planurile retailerului de bijuterii: o colectie proprie de verighete si inele de logodna

In anul 2016, Teilor continua expansiunea retelei de magazine, focusandu-se asupra oraselor mari, precum Constanta si Timisoara, urmate de Bucuresti, unde se va deschide o noua locatie in cadrul centrului comercial Park Lake.

Pentru anul viitor Teilor tinteste la o cifra de afaceri de 42 de milioane de lei si urmeaza sa-si imbogateasca seria bijuteriilor cu noi piese apartinand unor brand-uri de renume. Totodata, Teilor va lansa o colectie proprie de verighete si inele de logodna.

In 2017, Teilor isi propune sa deschida noi locatii in Cluj-Napoca si Timisoara si analizeaza posibilitatea de a se extinde in afara Romaniei, insa aceasta varianta nu este luata in calcul inainte de 2018.

Compania Teilor, infiintata in Pitesti in 1998, s-a extins la nivel national incepand cu a doua jumatate a anului 2013, atunci cand a aparut primul magazin in Bucuresti. Investitia in magazinul din Baneasa Shopping City a depasit 200.000 euro. In anul 2014 cifra de afaceri a fost de 20,5 milioane lei, cu 48% mai mare decat in anul 2013, cand a fost de 13,8 milioane lei. Din anul 2013 Teilor dispune si de magazinul online, utilizand platforma bijuteriateilor.ro.

Compania Teilor a fost fondata de Florin Enache, care a decis sa dezvolte acest business imediat dupa absolvirea facultatii. Teilor comercializeaza bijuterii din aur de 14K si 18K. Toate bijuteriile incrustate cu pietre pretioase au in componenta lor si diamante, pe langa selectia de geme naturale, precum: safirul, smaraldul, rubinul, ametistul, cuartul, agata, citrin-ul sau perla.

Printre principalele magazine de bijuterii din Romania se numara si Pandora, B&B Collection, Coriolan, La Rosa sau Cellini.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri