28 Ianuarie 2016

Enel si-a schimbat identitatea vizuala la nivel de grup. Logo-ul a fost schimbat si in Romania



Enel, grupul italian de utilitati prezent si pe piata romaneasca, a anuntat miercuri o noua identitate vizuala, la nivel de grup, in contextul in care a identificat schimbari atat in sectorul energetic, cat si in cadrul companiei. Logo-ul a fost schimbat joi si pe site-ul Enel Romania.

Enel introduce un nou sistem vizual, incluzand noi sigle care sunt "dinamice, pline de culoare si reprezinta principiile flexibile si active ale abordarii sale deschise: Open Power", arata grupul, intr-un comunicat, citat de Mediafax. "Cu aceasta transformare, aliniem imaginea corporativa a Enel cu schimbarile care au loc atat in interiorul companiei, cat si cu evolutia accelerata pe care o conducem in industria energetica", a declarat directorul general al Enel, Francesco Starce.

Potrivit companiei, noua identitate vizuala si logoul expun o gama de culori care reflecta varietatea spectrului energetic si natura complexa a grupului prezent in peste 30 de piete.

In primele noua luni din 2014, profitul Enel in Romania, calculat inainte de taxe, depreciere si amortizari (EBITDA) a scazut cu sase milioane euro, la 221 milioane euro, influentat de evolutia negativa a castigului din operatiunile de retail.

Urmariti mai jos filmul de prezentare al noii identitati vizuale.



Citeste si