Coca-Cola HBC Romania, cea mai mare companie din industria bauturilor non-alcoolice de pe piata locala, are, incepand cu 1 martie, un nou director de vanzari, in persoana lui Dan Timotin.

Dan Timotin, 40 de ani, s-a alaturat companiei in iulie 2011, avand rolul de country finance manager Romania si Moldova. In februarie 2014, el a preluat un rol de conducere la nivelul Grupului Coca-Cola Hellenic, coordonand echipa commercial finance. In iulie 2015, Timotin a devenit national key account manager in cadrul Coca-Cola HBC Romania.

La randul sau, Jovan Radosavljevic, director comercial Coca-Cola HBC Romania, a fost promovat in pozitia de director general al Pivara Skopje, lider in bauturi racoritoare si bere pe piata din Macedonia. Radosavljevic s-a alaturat operatiunilor din Romania in august 2013, ocupand, inainte de aceasta, functia de country sales manager pentru Serbia si Muntenegru in cadrul grupului Coca-Cola Hellenic. Misiunea sa in rolul de Director Comercial pentru Romania a fost aceea de a redefini strategia comerciala a companiei, obiectiv pe care l-a indeplinit cu succes.

Coca-Cola Hellenic este al doilea imbuteliator ca marime al companiei Coca-Cola din punctul de vedere al volumului, avand vanzari de peste 2 miliarde de unitati. Compania are operatiuni in 28 de tari, servind o populatie de peste 560 milioane de oameni. In Romania, sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic denumit Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.

Citeste si:
Costa Coffee, în supermarketuri și locații HoReCa din România
Coca-Cola HBC aduce Costa...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri