Nestle Romania estimeaza ca in acest an va avea afaceri cu 4-5% mai mari fata de 2015. Herve de Froment, CEO-ul companiei, a declarat ca in acest an compania va iesi pe piata cu noi produse, care se afla acum in faza finala de dezvoltare. In 2014, compania a raportat afaceri de 645 milioane de lei si un profit net de 5,4 milioane de lei.

“Toate categoriile de produse sunt pe crestere. Suntem foarte sanatosi financiar si operational. Profitul este si el pe crestere”, a afirmat Froment, intr-o conferinta de presa.

Cele mai vandute produse ale Nestle au fost anul trecut inghetata, care a marcat un plus de 25%, urmata de mancarea pentru animale si de cereale.

Anul trecut, dupa ce Guvernul a decis sa reduca TVA de la 25% la 9% pentru alimente, vanzarile companiei au crescut cu 20% de la luna la luna. “Apoi s-au mai calmat”, a adaugat Froment.

Froment a afirmat ca se asteapta ca 2016 sa fie un an chiar mai bun decat de 2015, avand in vedere cresterile de doua cifre de pana acum.

Printre planurile Nestle pentru acest an se mai numara continuarea investitiilor in fabrica din Timisoara, pentru a sustine cresterea exporturilor.

“Vrem sa lansam noi produse, dar nu vom ataca noi canale. Suntem in ultima faza a dezvoltarii”, a precizat Froment.

Nestle a cumparat in 2000 fabrica Joe din Timisoara, care exporta 35% din productie intari precum Ungaria, Croatia, Serbia, Egipt, Bulgaria sau Irlanda.

“Am inceput sa vindem si in Magreb si practic in toate tarile mediteraneene si submediteraneene”, a spus Froment.

Grupul elventian Nestle este prezent pe piata romaneasca din 1996, avand 1.000 de angajati si o fabrica in Timisoara. Potrivit lui Froment, Nestle a investit in Romania 10 milioane de euro in ultimii zece ani. La nivel mondial, grupul are 335 de angajati si 436 de unitati de productie.

Sursa foto: mediafaxfoto.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri