11 Aprilie 2016

In viitorul apropiat produsele ecologice ar putea ajunge la 5-6% din piata lactatelor



„Segmentul lactatelor ecologice reprezenta 1% din piata, inainte sa intram noi pe piata, iar acum a ajuns la circa 2% din piata. Cred ca in 2-3 ani ar putea ajunge la 5-6% din piata lactatelor. Este un segment plin de provocari, nu poti face usor lactate ecologice", a declarat Cornel Caramizaru.

Napolact, brandul fanion al producatorului FrieslandCampina Romania, cu o pondere de circa 60% din cifra de afaceri a companiei, a avut anul trecut vanzari mai mari cu 10% fata de anul precedent, scrie Mediafax.

FrieslandCampina Romania are o cifra de afaceri de circa 90 milioane de euro anual, de unde rezulta ca brandul Napolact are vanzari in jurul cifrei de 55 milioane de euro, conform unor calcule pe baza datelor furnizate de companie.

“In 2015, cifra de afaceri a companiei n-a suferit o modificare semnificativa fata de cifra inregistrata in anul precedent, insa brandul Napolact a crescut cu peste 10%, intr-o piata care a crescut cu 5-6% anul trecut, in special datorita reducerii TVA la alimente“, a spus Cornel Caramizaru, managerul companiei Napolact.

Anul trecut, compania a intrat si pe piata produselor ecologice, avand in portofoliu lapte, iaurt, sana si chefir sub numele de Napolact Bio. Piata lactatelor este estimata la 800-900 milioane de euro anual, iar anul trecut a crescut dupa mai multi ani de scaderi sau stagnari. Cei mai mari jucatori sunt Albalact, Danone, Fries-landCampina, Hochland, Olympus sau Lactalis.



Citeste si