21 Aprilie 2016

Tuta Prima Invest a vandut anul trecut bomboane Bucuria de peste 2 mil. lei



Tuta Prima Invest, compania care aduce pe piata locala cel mai vechi si mai popular brand de peste Prut – bomboanele Bucuria, a inregistrat anul trecut afaceri de peste 2 milioane de lei, in timp ce profitul a crescut de patru ori fata de 2014.

Tuta Prima Invest, companie infiintata in anul 2012 de Victor Tasca si Sergiu Tuhari, si-a majorat anul trecut cifra de afaceri cu 27%, de la 1,5 mil. lei in 2014. Mai mult, profitul a fost mai mare de peste patru ori fata de 2014, atingand 397.964 lei in 2015, potrivit datelor furnizate de Ministerul Finantelor.

Sub brandul ”Bucuria” sunt deschise mai multe magazine in Bucuresti, cele mai multe in statiile de metrou – Piata Unirii 1, Piata Unirii 2, Piata Universitatii, Piata Romana, Piata Victoriei sau Gara de Nord. Statiile de metrou din zona centrala a Capitalei sunt cele mai tranzitate, in conditiile in care doar Piata Unirii are un trafic zilnic de circa 40.000 de calatori. Chioscurile "Bucuria" se extind acum in spatiile stradale si in centrele comerciale. Produsele pot fi achizitionate si online.

Infiintata in anul 1946, Bucuria este cea mai mare firma producatoare de produse de cofetarie din Republica Moldova, avand un portofoliu de peste 450 de produse.



Citeste si