Brandul de fashion Viggo, lansat de Catalin Botezatu si Ionut Marin, a deschis un nou magazin in Afi Palace Cotroceni, in urma unei investitii de 135.000 de euro. Magazinul are o suprafata de 142 metri patrati si este a doua locatie pe care brandul o detine pe piata din Romania, dupa flagship-ul de pe bulevardul Lascar Catargiu.

Magazinul din AFI Palace Cotroceni are sapte angajati si este situat pe culoarul Champs Elysees al centrului comercial, alaturi de alte branduri premium, precum Fossil, Tezyo, Massimo Dutti, Stefanel, Liu Jo, Karen Millen, Antony Morato, Tommy Hilfiger, Collective.

Viggo detine produse pentru un target exclusiv masculin si cuprinde o gama ready-to-wear, dar si servicii de croitorie privata, sub conceptul made-to-measure. Brandul a fost lansat la unul dintre cele mai importante evenimente de moda din lume, targul Pitti Uomo, organizat in toamna anului trecut Ia Florenta.

Cititi mai multe despre povestea din spatele brandului Viggo aici.

Citeste si:
COVID-19 | Câștigătorii contractelor de achiziție pentru...
Câștigătorii contractelor de...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri