Vincon Romania estimeaza o crestere de 35% a vanzarilor de vin rose in 2016, dupa ce cresterea in 2015 a fost de 51%. Compania a relansat recent un produs rose, ca urmare a cresterii cererii in segmentul premium, unde se consuma in special vinuri seci si demiseci.

”Pentru anul 2016, estimam o crestere cu 35% fata de anul precedent, crestere care se va simti in special in sectorul mainstream si premium. In acelasi timp, estimam ca productia de rose din acest an o va dubla pe cea din 2015” declara Gianina Rusu, Director Financiar Vincon.

Conform unui studiu Nielsen, piata de rose din 2015 ajungea la 2 milioane de litri si la o valoare de aproximativ 52 milioane lei. Consumul de rose creste, in special in categoria premium.

”Cantitatea de vin rose imbuteliat consumata in medie de un roman la o masa acasa este de aproximativ 2-3 pahare, in timp ce la restaurant se consuma aproximativ 1-2 pahare” declara Maria Gavrilescu, director de marketing Vincon Romania.

Cantitatea este influentata de ocazia de consum, de momentul zilei/saptamanii, de partenerii de masa/ dialog, dar si de sexul consumatorului.

Retail jobs

Consumatorul de rose este diferit de la un segment de pret la altul. Categoria premium si superpremium are cel mai mare grad de acceptare si consum al vinului rose in cadrul publicului masculin, preferinta care se reflecta si in tipurile de vin prezente – preponderent sec si demisec, versus preponderent demidulce si dulce in categoria mainstream si economy.

Vincon este unul dintre cei mai mari producatori de vinuri din Romania. Infiintata in anul 1949, compania detine astazi peste 1500 de hectare cultivate, 11 ferme viticole si 11 crame.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri