26 Septembrie 2016

Auchan incepe toamna in forta: face primii pasi in online si sta cu ochii pe comertul de proximitate



Dupa doi ani pe pierdere, anul trecut francezii de la Auchan au bifat din nou profit pe piata din Romania. Tot in 2015 retailerul numea in premiera un roman la conducerea operatiunilor locale, un business de un miliard de euro. Ionut Ardeleanu este cel care, la 35 de ani, coordoneaza doua miscari deosebit de importante pentru dezvoltarea Auchan Romania.

Primul pas in hora online-ului a fost facut de Auchan prin lansarea, in varianta beta, a MyAuchan.ro. Pentru moment MyAuchan.ro este accesibil doar in magazinul din Cotroceni, Bucuresti. Intentia Auchan de a intra in comertul online a fost anuntata intr-un interviu acordat Wall-Street.ro in urma cu doi ani, cand, Frederic Bellon, CEO-ul de la vremea respectiva a afacerilor locale ale Auchan, afirma ca exista interes pentru zona online-ului, un mediu ”foarte interesant”.

Pe acest segment, Auchan va concura direct cu Mega Image, Carrefour, Cora si Selgros.

Un alt pas, la fel de important, il constituie decizia de a patrunde pe segmentul magazinelor de proximitate, o piata deosebit de competitiva, unde Auchan se va intalni, din nou, cu Mega Image si cu francezii de la Carrefour.

Aflati mai multe detalii despre strategia Auchan pe cele doua segmente de business si cum se va transforma retailerului "multiformat si multicanal" pe Wall-Street PRO.



Citeste si