FitAds duce mesajul exact acolo unde sunt oamenii care au nevoie de el, in momentul in care il cauta. Canalul de comunicare FitAds este de fapt raspunsul la cerintele si cautarilor celor care lucreaza in publicitate. Li se ofera audienta, calitatea si cantitatea necesare, indicatorii de performanta pot fi oricand masurabili, iar costurile se vor putea cuantifica usor.

Primul canal indoor care vinde audienta a fost lansat in cadrul primei editii a Conferintei Sports Marketing in Romania, organizata de Adrenallina Sports PR & more, prima agentie de PR dedicata comunicarii sportive din Romania. Lansarea serviciului FitAds nu este intamplatoare, avand in vedere ca piata de fitness din Romania are un potential urias si creste anual cu 25%.

Afisarea reclamelor in cladirile unde oamenii vin sa faca sport capteaza audienta si are un impact maxim, pentru ca mesajul este aproape atat fizic, cat si emotional de audienta. De exemplu, un set de suporturi vizuale plasate in punctele-cheie ale salilor de sport sau un stand de prezentare a serviciilor si produselor. Din momentul in care publicul tinta a primit informatia, interactiunea dintre brand si grup se construieste de la sine. Din punct de vedere al citirii, un astfel de mesaj publicitar are un impact de peste 90 la suta, iar din punct de vedere al memorarii de peste 80 la suta.

FitAds poate fi usor comparat cu mediile digitale, pentru ca este singura solutie indoor cu acces exclusiv in 360 de sali de sport, iar pana la finalul anului viitor in 500. FitAds se va concentra momentan pe Bucuresti. Pana la sfarsitul anului se estimeaza o audienta lunara de 100 mii de vizitatori unici si 100 de sali. In 2017, pe langa Bucuresti, pe lista oraselor sunt deja prezente alte 15, printre care Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Constanta si Brasov, ceea ce inseamna peste 200 mii de vizitatori unici.


In general, publicitatea se bazeaza pe o formula simpla. Daca vrei sa fii remarcat, mergi si arata oamenilor mesajul in locurile unde te pot vedea cel mai usor. Un logo, o imagine sau o adresa web sunt usor de memorat atunci cand sunt afisate in locurile prin care inevitabil fiecare om trece. Aceasta metoda de a face reclama este dintre cele mai eficiente si atrage dupa sine rezultatele dorite. Ca sa intelegi mai bine despre ce este vorba, faceti un joc de imaginatie. De cate ori nu vi s-a intamplat ca atunci cand erati in metrou sau autobuz, inconjurat de oameni necunoscuti, sa ajungeti sa cititi instructiunile de folosire a semnalului de alarma sau orice alta reclama a unui produs care, in oricare alt context, nu v-ar fi interesat? Sociologii spun ca este ceva normal sa cauti cu privirea ceva interesant de citit atunci cand esti intr-un astfel de spatiu.

Foto: Dan Moraru, reprezentant FitAds
Sursa Foto: Adrenallina, Sports PR & more

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri