De la gadgeturi si telefoane, la produse de infrumusetare si de lux. Povestea Sole Luxury Boutique

Dupa noua ani in afacerea familiei din domeniul IT&C, Angela Tiboc dezvolta, alaturi de sotul ei, un business specializat in produse de infrumusetare si de lux. Lansat in 2012, Sole Luxury Boutique se axa initial doar pe distributie, pentru ca ulterior sa se extinda si in retail, in urma unei investitii totale de peste un milion de euro si sa vanda articole in valoare de 1,5 milioane euro.

„Sole este un business de familie si reprezinta o completare a Quickmobile, compania pe care am infiintat-o impreuna cu sotul meu, Tudor Tiboc. Este o afacere dedicat femeilor si axata pe produse de infrumusetare, care are la baza o nevoie personala: aceea de a avea acces facil la branduri de lux care lipseau de pe piata la momentul respectiv”, spune Angela Tiboc, care ocupa functia de director al diviziei de fashion&lifestyle in cadrul companiei.

In 2012, cand a fost lansat, Sole Luxury Boutique se concentra doar pe distributia produselor, insa ulterior familia Tiboc decide sa se extinda in retail si deschide primele magazine fizice, in 2014, in prezent avand trei astfel de buticuri in Bucuresti, Cluj-Napoca si Baia-Mare.

In cei doi ani de functionare in retailul romanesc, familia Tiboc investeste peste un milion de euro in business-ul Sole, mai bine de jumatate din investitie constand in deschiderea celor trei magazine fizice, in inchirierea si amenajarea spatiilor, iar restul investindu-se in stocurile de produse. „Finalul lui 2014 – an in care a fost lansat si magazinul online si cele din Baia-Mare si Cluj-Napoca, s-a incheiat pe plus. Investitiile insa continua, in primul rand la nivel de produse pentru stoc”, spune Angela Tiboc.

Daca la inceput, retailerul comercializa in primul rand genti, parfumuri, cosmetice, ochelari de soare, gadgeturi si alte accesorii, pe parcurs isi extinde gama de produse, in special cele de beauty – cosmetice, parfuuri si accesoriile de lux. „Cea mai importanta categorie de la bun inceput a fost cea de genti si tot pe aceasta mizam in continuare. Nu in ultimul rand, ne indreptam atentia din ce in ce mai mult catre gadget-urile de infrumusetare, observand un interes crescut pe acest segment dupa introducerea primelor produse de acest tip, una dintre cele mai noi compeltare fiind prima perie automata pentru aplicarea machiajului, introdusa in exclusivitate pe piata locala”, spune Angela Tiboc.

Citeste si:
Sole Luxury Boutique, reduceri de pana la 60% de Black Friday
Sole Luxury Boutique anunta...
Citeste si:
Primele semne de sarcina
Primele semne de sarcina

In prezent, Sole Luxury Boutique detine un portofoliu cu petse 300 de branduri, printre care se numara Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Calvin Klein, Chloe, Tom Ford, Ralph Lauren, Michael Kors, Moschino, Yves Saint Laurent sau Estee Laudeer.

Acestea sunt achizitionate, in mare parte, din tari precum Italia, Franta, SUA si Coreea, tari in care retailerul participa la marile targiuri de moda si frumusete. „Avand in vedere faptul ca mizam pe o clientela cunoscatoare de moda si trenduri, suntem permanent atenti la noutatile aparute pe piata europeana, in mod special din partea producatorilor francezi si italieni, renumiti pentru setarea tendintelor in moda. De altfel, suntem constant prezenti la marile targuri de moda si frumusete desfasurate atat in Europa, cat si pe alte contintente. Asia ne atrage din ce in ce mai mult, in special pentru accesorii de beauty – gadget-uri inovatoare”, povesteste Angela.

Anul trecut, Sole Luxury Boutique a inregistrat o cifra de afaceri de 1,5 milioane euro doar in retail si a inregistrat un total de peste 25.000 clienti in magazinele din tara si in shop-ul virtual.

Provocarea Sole: publicul restrans

Desi la momentul infiintari Sole Angela Tiboc avea la activ noua ani de lucru in Quickmobile, afacerea din domeniul produselor de infrumusetare nu a fost lipsita de provocari. „Am pornit pe acest drum cu un mare avantaj - experienta Quickmobile. Aveam deja aproape 9 ani de activitate in cadrul companiei, timp in care am avut posibilitatea sa observ comportamentul de consum al utilizatorului online, ce nevoi au si cum pot raspunde eficient la acestea”, spune aceasta.

Cea mai mare provocare a business-ului Sole, dupa cum spune antreprenoarea, a fost publicul caruia se adreseaza, destul de restrans in Romania. Ca public-tinta, Sole isi defineste targetul de consumatori ca fiind in mod special femei, cu studii medii sau superioare, cu un stil de viata activ, foarte atente la aspectul lor fizic si la ceea ce poarta, femei care au invatat ce inseamna bunul gust si care cunosc importanta unor produse de lux.

Citeste si:
Cat cheltuiesc femeile de peste 40 ani pe cosmetice
Cat cheltuiesc femeile de...

„Provocarea a venit in momentul in care am trasat directiile acestui business si am inceput sa selectam produsele pe care doream sa le vindem. Spre deosebire de gadgeturi si telefoane, care se adreseaza unui public mult mai larg, de data aceasta vorbeam de un public mai restrans – femei, pasionate de moda, atente la trenduri, rafinate, doritoare de lux si care acorda o atentie deosebita aspectelor calitative", spune Angela Tiboc.

In echipa Sole lucreaza 22 de persoane, dintre care zece activeaza la sediul central din Baia-Mare si se ocupa si de shop-ul virtual, iar alte douasprezece lucreaza in cele trei magazine fizice ale retailerului.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri