Retailerul suedez de moda H&M deschide un nou magazin in Iasi, acesta fiind cel de-al 50-lea din retea la nivel national.

Dispus pe doua niveluri, magazinul are o suprafata de 1.500 mp si este deschis in Iulius Mall. Retailerul aduce pentru prima data in Iasi conceptul de moda Divided, un design adaptat tinerilor si adolescentilor cu varsta cuprinsa intre 16 si 25 de ani.

„Inspiratia de a aduce colectia Divided in aceasta locatie a venit ca urmare a pozitionarii magazinului in apropierea unuia dintre cele mai importante centre universitare”, au declarat reprezentantii companiei.

H&M a vandut, anul trecut, articole de imbracaminte in valoare de aproape 150 milioane euro (665 milioane lei), in crestere cu 25% fata de anul precedent. In acelasi timp profitul net incasat de retailer a scazut cu aproximativ 2,2 milioane euro si s-a situat la pragul de peste 3 milioane euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri