30 Noiembrie 2016

Sofiaman deschide un magazin in Park Lake, in urma unei investitii de 85.000 de euro



Brandul romanesc de pijamale si articole de casa Sofiaman a deschis cel de-al treilea magazin din Bucuresti in mall-ul Park Lake Plaza, in urma unei investitii de 85.000 de euro.

Sofiaman este business-ul familiei Mihailiasa, fondat in urma cu douazeci de ani. Acesta mai detine doua alte magazine in Bucuresti, un flagship store in Mega Mall si un outlet in Fashion House Outlet. La nivel national, Sofiaman are o retea de zece magazine proprii.

Magazinul din Park Lake Plaza are o suprafata de 86 metri patrati si va comercializa colectii pentru femei, copii si barbati, precum si produsele de lenjerie intima de la Lisca, importate exclusiv de catre Sofiaman in Romania.

“Capitala este deosebit de importanta pe harta dezvoltarii noastre, iar Park Lake se transforma intr-un hub de distractie si shopping. Sunt convins ca noul magazin, situat chiar la una dintre intrarile principale, va atrage atentia vizitatorilor prin design si prin produsele destinate intregii familii”, spune Florin Cucu, General Manager Sofiaman.

20 de ani de Sofiaman in Romania

Brand-ul Sofiaman a fost creat in 1996 la Targu Neamt, fiind unul dintre primele proiecte antreprenoriale din zona. 6 angajati, 4 masini de cusut si 12 clienti au reprezentat inceputul acestui business, care de-a lungul timpului s-a transformat in cel mai mare producator si distribuitor de pijamale si imbracaminte de casa din Romania. Din 2003 a inceput retehnologizarea unitatii de productie, iar in 2008 a fost inaugurata noua fabrica, cu peste 2.500 mp de productie si depozitare.

In 2016, Sofiaman inseamna peste 4.000.000 de articole vandute si mai mult de 170 de angajati. Produsele Sofiaman sunt create din materiale naturale, precum bumbac si modal si sunt comercializate in Romania in cele 10 magazine operate de catre brand, in peste 300 de magazine de specialitate din intreaga tara si in shop-ul online.

In plus, Sofiaman s-a extins si pe pietele externe, precum Marea Britanie, Germania, Spania, Slovacia, Cehia, Croatia, Slovenia, Cipru si Maroc. Planurile pentru viitor includ dezvoltarea gamei de produse si continuarea extinderii retelei de magazine proprii sau francizate, atat in tara cat si in strainatate.



Citeste si