Compania ungara low-cost Wizz Air, liderul pietei transportului aerian de pasageri din Romania, a transportat peste 4 milioane de pasageri la nivel national in primele trei trimestre ale acestui an, o crestere de peste 19% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit informatiilor transmise de companie la solicitarea News.ro.

Wizz Air estimeaza ca va ajunge la o cota de piata in Romania de 30,2% pentru intregul an 2016, in crestere cu 1,1% fata de 2015. Compania are in prezent zboruri pe 129 de rute, spre 19 tari, inclusiv pe o ruta interna, intre Bucuresti si Cluj, si opereaza pe 10 aeroporturi din Romania. In acest an, compania a deschis doua noi baze, in Iasi si Sibiu.

”Cele mai importante repere ale anului 2016, in Romania, au fost deschiderea a doua noi baze in Iasi si Sibiu, si adaugarea a doua noi aeroporturi, Suceava si Satu Mare, retelei Wizz. Wizz isi va extinde reteaua pana la finalul anului 2016 cu 20 de aeronave, inclusiv patru noi aeronave ultra-usoare Airbus A321 cu 230 de locuri”, se arata in raspunsul trimis de companie, la solicitarea News.ro. Wizz Air a transportat 2,422 milioane de pasageri in primele sase luni ale acestui an, in crestere cu peste 10% fata de perioada echivalenta din 2015.

Pe piata din Romania, principalii concurenti ai Wizz Air sunt Blue Air, Tarom, Ryanair si Lufthansa.

Compania de stat Tarom a transportat 1,898 milioane pasageri in primele noua luni ale acestui an, cu 3,8% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, cand a transportat 1,829 milioane pasageri.

Citeste si:
Ai avut zboruri anulate weekendul trecut? Află cum îți poți...
Ai avut zboruri anulate...

Sursa foto: Przemyslaw Szablowski/Shutterstock.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri