25 Ianuarie 2017

IKEA recheama un produs. Clientii vor primi banii inapoi sau il vor putea inlocui



IKEA le recomanda clientilor care au cumparat un sezlong MYSINGSÖ inainte de februarie 2017 sa il aduca la magazinul IKEA din Bucuresti, unde vor primi inapoi suma integrala platita pentru produs sau isi vor putea inlocui produsul.

Numarul sezlongurilor MYSINGSÖ care s-au vandut in magazinele IKEA din lume este de aproximativ 600.000 de bucati. Magazinul IKEA din Bucuresti a vandut 2.418, la pretul de 99,9 lei / bucata, fara a primi nicio sesizare de acest gen cu privire la acest produs.

"Dupa spalarea materialului textil, exista posibilitatea ca sezlongul sa fie reasamblat incorect si acest lucru sa conduca la riscul de cadere sau de prindere a degetelor. IKEA a primit cinci sesizari legate de accidentari in care sezlongul MYSINGSÖ s-a prabusit in timpul folosirii, din cauza reasamblarii incorecte", anunta Ikea, intr-un comunicat.

Toate cele cinci cazuri au dus la ranirea degetelor si au necesitat ingrijiri medicale. Plangerile au fost raportate in Finlanda, Germania, SUA, Danemarca si Australia.

Siguranta produselor este o prioritate pentru compania IKEA si toate produsele noastre trebuie sa fie in conformitate cu legislatia internationala si nationala, precum si cu standardele relevante. Sezlongul MYSINGSÖ a trecut testele relevante la care a fost supus din punct de vedere mecanic, chimic si cele specifice pentru produsele textile.

Imediat dupa primirea sesizarilor, reprezentantii IKEA au initiat o investigatie. Aceasta a condus la imbunatatirea design-ului pentru a preveni riscul de reasamblare incorecta si de accidentare. Versiunea imbunatatita a sezlongului MYSINGSÖ va fi disponibila in magazinele IKEA incepand din februarie 2017.

Clientii care au cumparat sezlongul MYSINGSÖ inainte de februarie 2017 sunt invitati la departamentul Relatii Clienti din magazin pentru a returna produsul si pentru a primi inapoi suma integrala platita pentru produs. Dovada platii (bonul) nu este necesara.



Citeste si