Nastureii, o afacere cu accesorii din piele nascuta din pasiunea pentru pescuit

In urma cu trei ani, Vasile Balan, la baza inginer geolog, cauta huse pentru accesoriile sale de pescuit. A ajuns sa si le fabrice singur, rezultatul fiind pe masura asteptarilor sale. A urmat o geanta pentru bicicleta si alte mici accesorii din piele. Pe scurt, acesta a fost inceputul Nastureilor, o afacere care a crescut cu ajutorul Facebook si care se diferentiaza prin produse personalizate din piele, lucrate manual.

“Totul a inceput in 2014. Eram si inca mai sunt pasionat de pescuit. Am tot cautat prin Bucuresti niste huse. Am vorbit cu un pielar si am facut rost de piele, de niste ace, ata si m-am dus acasa si am facut o husa aproape de ce imi doream. Dupa care Alexandra (co-fondator Nastureii n.red) m-a rugat sa ii realizez o geanta pentru bicicleta si am stat o saptamana, am studiat, am cautat pe Internet idei. Eu sunt inginer geolog la baza, deci nu aveam nicio legatura cu aceasta activitate. Una din colegele ei a observat-o si si-a dorit si ea una la fel. Si asa au inceput lucrurile. Un an de zile am cautat materiale de calitate”, a spus Vasile Balan, co-fondator Nastureii, in emisiunea Profesionistii in Retail.

Nastureii

In primul an de functionare, investitia s-a ridicat la 3.500 de euro, bani alocati consumabilelor, instrumentelor utilizate in productie, accesoriilor metalice. Pe aceasta zona, antreprenorii colaboreaza cu doua depozite de piele, furnizorii fiind localizati in principal in Bucuresti.

“Mergem foarte mult pe personalizare, clientii vor produse cu elemente unice. La inceput comandau huse pentru telefon, tocuri de pix, de ochelari, iar acum gentile au devenit pionul principal. Vor desene personalizate, un maner mai sigur, o fermoar dublat. Si sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru asta”, a punctat si Alexandra Mihalcea.

Nastureii

In medie, costul unei genti este de 320 de lei, in timp ce bratarile din piele costa intre 80 si 120 de lei, iar un semn de carte 10 lei.

“In momentul asta facem 1-2 produse pe zi. O geanta dureaza cam doua zile daca ai sablonul pregatit, daca o concepem de la zero dureaza chiar si o saptamana”, a adaugat Vasile Balan.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri