Brandul Gett`s a luat fiinta in anul 1997, prima unitate fiind deschisa intr-un apartament din zona Piata Unirii, cu o investitie de 25.000 dolari. Banii necesari au venit dintr-o firma de distributie de cosmetice pe care fondatorul o opera, Ingo Trade International. In prezent, sub acest brand activeaza noua saloane de infrumusetare.

Daca la vremea respectiva unul dintre principalele servicii cerute de cliente era permanentul, in prezent clientele saloanelor Gett`s aleg o paleta mult mai complexa.

"Oamenii la vremea respectiva isi alegeau permanentul pentru ca era comod, il spalai, tot asa statea, insa nu puteai sa scapi de el. Nu se mai cere permanent, poate doar in cazul unor persoane cu par foarte fin, pe care nu si-l pot coafa altfel. (...) Acum se vand produsele si serviciile de cauza-efect, adica la care vezi efectele in cinci minute, cum este coafura. Evident ca oamenii vor da mai multi bani pe ceea ce iese din haine, tot ceea ce iese din haine are intaietate, tot ceea ce este ascuns vine pe planul al doilea, cum ar fi preventia ridurilor, proces dificil de cuantificat", a explicat Miess.

Intre cele mai cerute servicii se numara manichiura, tunsul, vopsitul, pensatul si aplicarea diverselor extensii