La solicitarea wall-street.ro legata de nivelul investitiei pe care-l presupune modernizarea magazinelor, Valer Hancas, Manager Corporate Affairs si Comunicare Kaufland Romania, a declarat: ”Ca reper de investitie, bugetul alocat pentru procesele de modernizari si deschideri de noi magazine s-a situat in 2016 in jurul sumei de 100 milioane de euro”.

Incepand din aceasta vara, Kaufland are un logo nou si isi reinnoieste in acelasi timp design-ul magazinelor, publicatia companiei si website-ul.

Kaufland Romania a ajuns la o retea de 115 hipermarketuri, raportand anul trecut o cifra de afaceri de 9,69 miliarde lei (2,13 miliarde euro), in crestere cu 5,6% fata de 2015, potrivit datelor transmise de companie.

Potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante, retailerul a inregistrat un profit de 653 de milioane de lei (145 de milioane de euro), in crestere cu 0,67% fata de anul anterior. Grupul german Kaufland a intrat pe piata din Romania din anul 2005.