Kaufland, liderul pietei de retail, a anuntat o cifra de afaceri de 10,09 miliarde lei anul trecut, devenind a treia cea mai puternica companie din Romania, conform unui comunicat al companiei

Suma totala directionata la bugetul de stat anul trecut a fost de peste 680 milioane lei. Kaufland are in prezent o retea de 119 hipermarketuri si a incheiat anul 2017 cu un numar de 117 magazine.

In cursul anului trecut, Kaufland Romania a investit peste 700 milioane lei in modernizarea si extinderea retelei de magazine.

Pentru anul 2018, Kaufland a dublat bugetul de investitii in expansiune si modernizare, la peste 200 de milioane de euro si pregateste deschiderea a 10 noi magazine, inclusiv in orase de dimensiuni mici. In prezent, peste 70% din furnizorii Kaufland Romania sunt romani.

Peste 15.000 de romani lucrau la Kaufland, in medie, de-a lungul anului trecut (+7% fata de 2016). Anul trecut, Kaufland Romania a anuntat cresterea salariului minim al lucratorilor comerciali la suma de 2800 lei brut cu tichete de masa - ceea ce reprezinta cu peste 60% mai mult decat salariul minim in Romania.

Tot in 2017, Kaufland Romania a alocat peste 26 de milioane lei in proiecte de responsabilitate sociala. Anul trecut, compania a lansat prima retea de gradini urbane comunitare si a inaugurat Raftul Romanesc, primul program national pentru mai multa carne de porc romaneasca la raft, prin care preia productia de la peste 50% dintre micii fermieri romani.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri