Catalin Botezatu vinde in hypermarketurile Kaufland din Romania o colectie de haine inspirata de sarbatorile de iarna, la preturi accesibile si confectionata pe plan local.

Colectia designerului roman, denumita Style by Catalin Botezatu cuprinde tricouri colorate, cu diverse impremuri de Craciun, de la reni cu papion, la braduleti cu emoji, dar si diferite modele de lenjerie intima comoda si lejera. Toate piesele sunt personalizate cu logo-ul brandului de moda. Este prima colaborare a lui Catalin Botezatu cu un retailer din Romania.

Hainele din colectia semnata de Catalin Botezatu pentru Kaufland sunt confectionate 100% in Romania, iar colaborarea marcheaza angajamentul retailerului de a dezvolta parteneriate locale.

„In Romania, potentialul de extindere a portofoliului cu parteneri romani este inca foarte mare, iar acest lucru ne bucura in mod deosebit. Colectia Style by Catalin Botezatu reprezinta inceputul unei frumoase colaborari. Vom continua impreuna sa pregatim si alte surprize clientilor nostri pentru anul urmator”, a declarat Valer Hancas, manager corporate afairs & comunicare, Kaufland Romania.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1250 de magazine in 7 tari si o retea de 116 magazine in Romania.

Kaufland Romania a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 9,69 miliarde lei (2,13 miliarde euro), in crestere cu 5,6% fata de 2015, potrivit datelor transmise de companie.

Potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante, retailerul a inregistrat un profit de 653 de milioane de lei (145 de milioane de euro), in crestere cu 0,67% fata de anul anterior. Grupul german Kaufland a intrat pe piata din Romania din anul 2005.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri