Kaufland Romania extinde parteneriatul cu designerul roman Catalin Botezatu si aduce in magazinele din intreaga tara o noua colectie inspirata de tendintele verii.

Cu un portofoliu de piese vestimentare esentiale si lenjerie de corp pentru barbati, ce poarta semnatura designerului, colectia cu imprimeuri cool, typography sau motive florale, vine in intampinarea celor care vor sa isi reimprospateze garderoba de vara.

Designerul propune tinute lejere si confortabile, materialele avand in compozitie bumbac (minimum 95%) sau bumbac organic - si sunt puse la dispozitia clientilor Kaufland la un pret accesibil.

„Am gandit aceasta colectie inspirat de efervescenta verii, de bucuria pe care o starneste in fiecare dintre noi. Sunt piesele acelea vestimentare usor de aruncat in bagaj, tricourile acelea care se potrivesc in orice moment al zilei, pe care mai apoi le privesti ca pe niste amintiri frumoase. Pentru ca fiecare vara aduce cu ea povesti de neuitat!" a declarat Catalin Botezatu.

„Suntem incantati sa extindem parteneriatul cu Catalin Botezatu, unul dintre cei mai apreciati designeri romani, si ramanem deschisi sa legam noi parteneriate la nivel local. Ne bucuram ca prin aceasta colaborare reusim sa oferim clientilor o calatorie in lumea stilului, la un pret avantajos si fara sa facem rabat de la calitate”, a declarat Valer Hancas, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland Romania.

Colectia Style by Catalin Botezatu este disponibila exclusiv in reteaua de magazine Kaufland Romania, unde beneficiaza de un raft dedicat, special amenajat.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine in 7 tari si o retea de 119 magazine in Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri