De la rochii haute couture, la lenjerie intima premium sau colectii mass market care se vand in retele de retail, nu este segment de fashion pe care Catalin Botezanu sa nu il fi dezvoltat. Creatorul de moda a declarat, la Profesionistii in Retail, ca daca un business din fashion nu a functionat 100%, o alta afacere a compensat si astfel a ajuns sa dezvolte o gama larga de articole, dedicata unor piete si unui public diferite. Mai mult, Catalin Botezatu planuieste sa se extinda in continuare si va lansa, la anul, parfumuri, pantofi si vinuri care vor purta semnatura designerului.

Creatorul de moda Catalin Botezatu a fost invitatat la Profesionistii in Retail unde a vorbit despre afacerile sale din industria de fashion. Pe langa segmentul de haute couture, cu care s-a remarcat la nivel international si cu care continua sa participe la targurile internationale de profil, omul de afaceri detine pe plan local mai multe businessuri dedicate zonei de mass market.

Astfel, Catalin Botezatu vinde 2 ani articole de imbracaminte si accesorii in reteaua Kaufland, in cadrul unui parteneriat ce prevede lansarea unei colectii capsule de 2 ori pe an. Articolele se adreaza publicului larg si au preturi mult mai ieftine, cum ar fi un set de lenjerie intima care ajunge la 30 de lei, spre deosebire de lenjeria intima premium, comercializata online, care ajunge la 80 de lei. Pe langa magazinul online, Catalin Botezatu detine si brandul Viggo, dezvoltat in parteneriat cu un alt antreprenor.

“Toate nisele in care activez sunt ofertante in felul lor. Daca ceva nu a functionat 100%, a compensat alt business, se completeaza unul pe altul. Tocmai de aceea am incercat sa ma extind si sa acopar toata industria. Am incercat sa ma aliniez unui business pe care il fac de multi ani marii creatori de moda pe pietele mondiale”, a povestit Catalin Botezatu.

Omul de afaceri a vorbit si despre planurile de dezvoltare si ce urmeaza pentru Catalin Botezatu. Urmatiti integral emisiunea Profesionistii in Retail.

Citeste si:
Catalin Botezatu lanseaza o noua colectie in magazinele Kaufland
Catalin Botezatu lanseaza in...
Sursa foto: Wall-Street.ro

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
COVID-19 | Dobrogea Grup: Ne dorim să păstrăm prețurile actuale către clienți
Setari Cookie-uri