Bauturile carbogazoase au avut o crestere similara datorita planurilor de marketing, dar si lansarii Coca-Cola Lime si a noii formule a Coca-Coca Zero. Categoria apa s-a majorat cu un procent de pana la 3% (low single digits), in timp ce sucurile din fructe au fost in declin marginal. In schimb, categoria de ceai gata preparat a inregistrat o crestere de pana la 9% (high single digits), sustinuta de promovarea intensa si de lansarea unui nou sortiment.

La nivel international, zona pietelor emergente (din care face parte si Romania) a inregistrat o crestere de 1,9% a volumelor in prima jumatate a anului. Cele mai bune performente s-au inregistrat pe plan local, in Ucraina si Serbia.

Din categoria pietelor emergente fac parte: Armenia, Belarus, Bosnia si Herzegovina, Bulgaria, Macedonia, Moldova, Muntenegru, Nigeria, Romania, Rusia, Serbia (inclusiv Kosovo) si Ucraina.

Astfel, potrivit rezultatelor financiare publicate de Coca-Cola HBC, volumele inregistrate de pietele emergente in prima jumatate a anului 2017 au crescut cu 1,9% fata de aceeasi perioada a anului anterior, de la 523,3 milioane unitati la 533,1 milioane unitati.