7 Noiembrie 2006

Caroli Foods a investit 500.000 de euro in gama 'Sandwich'

Caroli Foods a lansat in premiera pe piata din Romania salamuri semi-uscate in forma feliilor de toast, pentru realizarea acestor noi produse fiind necesara o investitie de aproximativ 500.000 de euro, se arata intr-un comunicat al companiei.
"Se spune ca diferenta intre ceva bun si ceva deosebit sta in atentia la detalii. Noi am oferit intotdeauna consumatorilor produse de o calitate superioara si cu retete deosebite", a declarat presedintele grupului Caroli Foods, Talal El Solh. Acesta a precizat ca salamurile cu forma inovatoare sunt lansate sub brandul Caroli- gama "Sandwich" si se numesc Caro si Trigon.

Pe langa aceste doua sortimente, gama Caroli "Sandwich", mai are in componenta salamul Baguette, a carui forma este clasica, rotunda. Caroli Foods este unul dintre liderii pietei de mezeluri din Romania. Grupul produce patru marci de mezeluri, anume Maestro, Caroli, Gourmet si Primo si peste 200 de produse. In cei 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit zeci de milioane de euro in procesarea si distribuirea mezelurilor. La sfarsitul anului 2005, cifra de afaceri a grupului a fost de 62 de milioane de euro, in crestere cu 40% fata de anul 2004.



Citeste si