Romanii continua sa isi doreasca produse vestimentare, incaltaminte si accesorii de la branduri de top, astfel ca si-au marit bugetul mediu pe care l-au alocat, de la 150 de lei, in perioada ianuarie-iunie, la 245 de lei per produs, in intervalul iulie-decembrie 2017. In a doua jumatate a anului trecut, clientii Fashion Days au inclus peste 2,3 milioane de produse, in valoare de peste 560 de milioane de lei, in sectiunea Favorite, cu 38% mai multe decat in primele 6 luni.

Cele mai dorite branduri au fost United Colors of Benetton, Zee Lane Denim si Puma, spre deosebire de primul interval al anului, cand producatorii preferati au fost NEXT, Zee Lane si GUESS. Zee Lane, marca proprie Fashion Days, se regaseste cu 3 linii diferite in top 10 branduri favorite pe fashiondays.ro: Zee Lane Denim, Zee Lane Collection si Zee Lane.

Pretul mediu al unui produs adaugat in sectiunea Favorite este de 245 de lei, in crestere cu 63% fata de prima jumatate a anului, cand pretul mediu a fost 150 de lei. Cresterea bugetului se reflecta si in pretul celor mai scumpe articole dorite de catre clientii Fashion Days Romania in ultimele 6 luni:

  • Ceas cu bratara din ceramica Rado – 89.289 de lei
  • Ceas cronograf automatic auriu rose cu negru Longines – 35.790 de lei
  • Ceas automatic Revolution Vulcain – 32.299 de lei

O alta modificare este si cea a raportului dintre numarul de produse adaugate in sectiunea Favorite de catre femei si barbati. Procentul barbatilor interesati de trendurile din fashion a crescut, de la 20,5% la 26,5%, in timp ce femeile au reprezentat un procent de 73,5%. Lista de produse favorite a doamnelor a continut, in medie, 29 de produse, in timp ce a barbatilor 19 articole.

Topul produselor dorite de catre romani

  • Cizme scurte din piele intoarsa Classic UGG – adaugate de peste 380 de ori in sectiunea Favorite
  • Cizme scurte maro din piele intoarsa Bailey UGG – adaugate de peste 370 de ori in sectiunea Favorite
  • Bocanci de piele nabuc si piele intoarsa cu captuseala Zee Lane – adaugati de peste 330 de ori in sectiunea Favorite

“Evolutia wishlistului Fashion Days ne arata ca romanii vor tot mai mult sa fie in pas cu trendurile din fashion. Sunt atenti, insa, si la preturi, astfel ca in perioadele premergatoare evenimentelor de reduceri am avut cresteri spectaculoase a numarului de articole adaugate in sectiunea FAVORITE. Cu o saptamana inainte de Black Friday, de exemplu, am avut o crestere de 1.400% a numarului de produse adaugate in wishlist,” spune Robert Berza, general manager, Fashion Days.

Aplicatiile pentru iOS si Android raman nu doar cel mai important portal de vanzari pentru Fashion Days, cu 60% dintre comenzi generate in decembrie, dar si mediul cel mai eficient de adaugare al produselor in wishlist: 2 din 3 produse au fost adaugate in sectiunea FAVORITE de pe telefonul mobil in Romania, in timp ce in cazul Ungariei si Bulgariei numarul de produse salvate in sectiunea FAVORITE de pe smartphone-uri a crescut cu aproximativ 20% fata de prima jumatate a anului anterior.

Cercetarea Fashion Days reflecta comportamentul de consum din intervalul iulie – decembrie 2017 si este realizata pe toata baza de clienti activi in aceasta perioada, indicand preferintele acestora in materie de tendinte, categorii de produse, branduri favorite si preturi asociate produselor dorite.

Fashion Days este cea mai mare destinatie online de fashion din regiune cu peste 700 000 de clienti ce ofera o selectie vasta de piese vestimentare, incaltaminte si accesorii pentru femei, barbati si copii. Compania pune la dispozitia clientilor sai produse ale brandurilor internationale de top precum: United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co, Ted Baker si multe altele.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri