In contextul in care peste 60% dintre comenzile plasate pe fashionup.ro sunt de pe mobil, iar acest trend este in continua crestere, compania a decis sa investeasca intr-o noua experienta de cumparaturi pentru clientii sai. FashionUP! estimeaza peste 50.000 de descarcari ale aplicatiei pana la finalul acestui an, iar primele 10.000 de descarcari vor fi recompensate cu un discount de 10% aplicat primei comenzi.

“Ideea aplicatiei mobile FashionUP! a aparut cu mai multi ani in urma, iar acum suntem incantati ca am ajuns la o forma ce acopera o serie mare de functionalitati, in acord cu imaginea si strategia noastra pe termen lung. Este in aceeasi masura un proiect mult asteptat de catre clientii nostri, dar si de catre echipa noastra, care abia asteapta sa vada valorificate timpul si resursele investite in acest proces. Vom derula o campanie de comunicare sustinuta pentru acest proiect si abia asteptam feedback-ul clientilor nostri.”, spune Mira Anghelescu, directorul de operatiuni FashionUP!.

In ultimii doi ani FashionUP! a evoluat in ritm accelerat, fiind in prezent un marketplace cu peste 100.000 de produse, de la mai mult de 1.000 de branduri de imbracaminte, incaltaminte, accesorii, beauty si home&deco. Dezvoltarea aplicatiei este un pas natural in evolutia brandului, creand o conexiune rapida cu utilizatorii ce plaseaza comenzile direct de pe telefonul mobil. Prin design-ul atractiv si dinamic, precum si prin functionalitati, aceasta va usura foarte mult experienta consumatorului in ceea ce priveste navigarea, descoperirea noutatilor, selectia produselor favorite sau plata rapida cu cardul sau in rate. Cei care descarca aplicatia vor beneficia constant de campanii dedicate si vor fi primii care vor avea acces la cele mai importante actiuni de vanzari.

Brandurile poloneze continua...
Citeste si: Retailerul 50 Style a deschis primul magazin in Iris Shopping Center