Retailerul de materiale de constructii si gradinarit lanseaza oficial magazinul online din Romania, confirmand declaratiile lui Horia Mugurel-Rusu, director general al Hornbach Romania, dintr-un interviu acordat wall-street.ro in luna iunie 2017. Magazinul online al Hornbach va cuprinde peste 27.000 de produse, iar majoritatea dintre ele vor putea fi livrate in doua-trei zile de la plasarea comenzii.

La 11 ani de la inaugurarea primului magazin fizic pe piata romaneasca, in 2007, si dupa investitii totale in Romania de peste 145 de milioane de euro, care au mers in achizitia de terenuri si construirea si dotarea celor sase magazine pe care le detine, Hornbach lanseaza magazinul sau online din Romania. Magazinul online, ce va fi lansat pe 23 ianuarie 2018, va cuprinde 27.000 de articole din gama materialelor de constructii si produselor de gradinarit.

Clientii pot fie comanda online si solicita expedierea marfurilor la domiciliu sau la santier, fie se informeaza online si cumpara in magazin. Din cele peste 27.000 de articole prezentate pe site, majoritatea vor putea fi livrate la orice adresa din Romania in termen de 2-3 zile. De asemenea, din cele peste 27.000 de produse listate, aproximativ 23.000 de produse pot fi rezervate pe site si ridicate personal din magazinul selectat, dupa 4 ore de la rezervare.

Restul de 4.000 de produse pot fi rezervate doar in magazinele Hornbach si apoi ridicate de catre clienti. De asemenea, pe site se vor regasi produse care nu exista pe stoc in magazine, dar care pot fi livrate direct de catre furnizori. Preturile produselor Hornbach sunt identice in magazin si in magazinul online. Mai mult, in termen de 30 de zile de la livrarea produselor exista posibilitatea de retur a acestora sau de restituire in magazin.

Hornbach, magazin online, produse, Mugurel Horia-Rusu

”In contextul schimbarilor tehnologice, valorificarea mediului online ne ajuta sa fim mai aproape de nevoile clientilor nostri. Astfel, deschiderea magazinului online in Romania a venit ca un pas natural in evolutia business-ului nostru. In linie cu aceasta strategie de dezvoltare, avem in plan inclusiv lansarea unei aplicatii mobile pentru magazinul online, la jumatatea acestui an”, spune Mugurel Horia-Rusu, director general al Hornbach Romania.

Mugurel Horia-Rusu spunea, in iunie 2017, in cadrul unui interviu acordat wall-street.ro ca infiintase deja, in cadrul companiei, un departament dedicat acestui proiect, considerat extrem de important pentru dezvoltarea Hornbach in linie cu cerintele clientilor, care isi doresc sa aiba acces la produse direct de acasa, din fata calculatorului. In august anul trecut, Hornbach dispunea de comert online in Germania, Austria, Elvetia, Olanda, Luxemburg si Cehia. In septembrie 2017, reteaua s-a extins cu magazinul online Hornbach din Slovacia, si, din ianuarie 2018, cu magazinul din Romania.

“Comertul online reprezinta o componenta integrala a formatului nostru comercial. Online si offline se imbina la Hornbach intr-un tot unitar. De la lansarea online in Germania in anul 2010, am investit aproape un sfert de miliard de euro in digitalizarea continua a modelului nostru de afaceri. Transformarea digitala a comertului este unul dintre principalele obiective din acest sector. Internetul ne permite sa castigam noi clienti si in afara zonei de acces la magazinele stationare si sa ii convingem de calitatea produselor Hornbach”, declara, anul trecut, Albrecht Hornbach, CEO al grupului Hornbach.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri