Sanagout, compania specializata in servicii de catering si evenimente corporate, a incheiat anul 2017 cu o cifra de afaceri de 300.000, in crestere fata de anul anterior. Motorul de dezvoltare a afacerii au fost programele corporate de livrare a pranzului catre angajatii din companiile aflate in Bucuresti, segment care, anul trecut, a reprezentat 50% din activitatea firmei.

Anul 2017 a marcat o crestere cu 20% a business-ului Sanagout, ca urmare a dezvoltarii interesului angajatorilor romani pentru programele de well-being destinate angajatilor. In acest context, compania a deservit cu 20% mai multe programe corporate de livrare a pranzului pentru angajati decat in 2016, accentul fiind pus pe meniurile personalizate si sanatoase.

Tot mai multe companii ofera mese de pranz angajatilor pentru a atrage oameni mai competenti, astfel incat masa de pranz este un beneficiu salarial tot mai cautat pentru generatia millenials. Studiile arata ca 50% dintre angajati sunt mai entuziasmati sa accepte un job nou daca in pachetul salarial au incluse micul dejun si/sau masa de pranz oferita de angajator.

Studiile arata ca angajatii care duc un stil de viata sanatos sunt cu 30% mai productivi decat ceilalti, au mai multa energie si o sanatate mai buna. Iar alimentatia joaca un rol extrem de important in aceasta ecuatie. De aceea, nu folosim produse congelate, garantam siguranta alimentelor, din momentul achizitiei si pana la livrare, gatim fara adaosuri, aditivi, concentrate sau premixuri si folosim tehnica de gatire sous vide, prin care se pastreaza valorile nutritive ale alimentelor

Denisa Gradeanu, director SanaGout

Expert HR: Banii nu motiveaza...
Citeste si: HR: Banii nu motiveaza angajatii pe termen lung. Liderii fac diferenta

Cel de-al doilea segment de business care a asigurat evolutia de anul trecut a fost organizarea de evenimente corporate concept, axate, ca si in cazul programelor de livrare a pranzului, pe meniuri care respecta principiile nutritiei sanatoase. Meniul pe care specialistii Sanagout il pun la dispozitia clientilor cuprinde peste 2.000 de produse, din bucataria traditionala, internationala, dar si raw, vegane sau vegetariene.

Pentru 2018, planurile de dezvoltare includ cresterea numarului de companii care ofera mic dejun sau masa de pranz angajatilor (lunch box-uri), dar si incheierea de parteneriate pe zona de retail cu delicaterii si brutarii care sa comercializeze biscuitii Sanagout, creati dupa o reteta patentata, cu ingrediente sanatoase si dupa o metoda care sa asigure mentinerea aportului nutritional al produsului.

SanaGout este o afacere 100% romaneasca, fondata in 2008, de cinci antreprenori romani, iar obiectivul a pornit de la o nevoie comuna- impactul pe care il are alimentatia asupra sanatatii. In acest business antreprenorii au investit 500.000 de euro, din care 200.000 de euro in echipamente pentru preparatele culinare, iar principala activitate in acest moment este aceea de organizare a evenimentelor corporate concept- de a oferi experiente de catering inedite, cu rafinament si stil.

BenefitOnline.ro estimeaza...
Citeste si: BenefitOnline.ro isi dubleaza afacerile in 2018. Planuri pentru 2019

Sursa foto: Sanagout

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
In ce conditii pot fi intorsi romanii din diaspora