Amway, una dintre cele mai mari companii de vanzari directe din lume, prezenta pe piata romaneasca din 1997, a ajuns sa aiba in acest moment aproximativ 40.000 de partneri la nivel local. Incepand cu un portofoliu cu 8 produse, compania a ajuns in prezent sa ofere peste 400 de produse din diferite categorii. Ioana Enache, cea care conduce afacerile Amway in Romania, Bulgaria si Grecia, sustine ca portofoliul companiei se va extinde in continuare in functie de tendintele din pietele internationale.

Amway Romania, ingloband si piata din Bulgaria, estimeaza ca afacerile din 2017 au crescut cu 10% fata de anul precedent, cand cifra de afaceri a fost 91 milioane lei. Din vanzarile totale pe piata din Romania, produsele de infrumusetare si ingrijire personala au o pondere de 40%, segmentul de nutritie reprezinta 33% din vanzari, iar 18% ii revine gamei de produse de ingrijire a locuintei.

Produsele populare in portofoliul companiei, la ora actuala, sunt nutricosmeticele, gama premium de produse de ingrijire a tenului si noua colectie de produse pentru activitati sportive.

“Anul trecut am lansat noi produse si am reusit sa extindem interesul pentru produsele si afacerea noastra in randul unui public mai variat. Pe de o parte, am avut clienti noi, care pana acum nu au cumparat produse Amway si pe de alta parte, multi dintre partenerii nostri si-au dezvoltat afacerea accesand o categorie noua de clienti”, a relatat, pentru wall-street.ro, Ioana Enache.

Pentru a-si dezvolta mai mult afacerile din Romania, Amway a investit anul trecut in jur de jumatate de milion de dolari pentru a deschide un centru de business, cu ajutorul caruia a reusit sa atraga mai multi reprezentanti. Pe langa aceasta investitie, o suma in jur de 165.000 de dolari a fost destinata programelor de training.

Farmec a ajuns in 2018 la o...
Citeste si: Farmec a ajuns in 2018 la o cifra de peste 236 milioane lei

“In 2017 am investit aproximativ 165.000 dolari in programele noastre de training, atat pentru cursuri legat de produse, cat si module de administrarea afacerii. Anul acesta vom continua programele de training, dar ne vom axa si mai mult pe segmentul digital, in special sesiuni de livestreming si inregistrari ale sesiunilor de formare, care sunt puse la dispozitia partenerilor Amway”, a precizat Ioana Enache.

Polii cei mai importanti pentru business-ul Amway in Romania sunt orase precum Bucuresti, Bacau, Iasi, Cluj, Constanta, Arad si Timisoara.

In Romania, potrivit unor statistici realizate de jucatorii din domeniu, consumul de produse cosmetice si de parfumerie este de aproximativ 40 de euro/anual/persoana, in conditiile in care in Franta este de 4-5 ori mai mare.

Pe zona vanzarilor directe cei mai importanti jucatori, alaturi de Amway, sunt companii precum Avon si Oriflame.

Romanii care au construit...
Citeste si: Romanii care au construit afaceri de succes


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Cum sa te pregatesti pentru un eveniment business, in opt pasi