Saptamana trecuta au fost demarate lucrarile pentru extinderea depozitului Stihl Romania din Otopeni. Suprafata alocata birourilor si spatiilor de training va creste cu 50%, iar cea de depozitare cu 200%, potrivit reprezentantilor companiei. Investitia in extindere se ridica la 6 milioane de euro si va fi finalizata pana la sfarsitul anului. Stihl Romania a inregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri cu 15% mai mare decat in 2016.

Pe fondul extinderii retelei de dealeri si al proceselor calitative implementate in ultimii ani, afacerile Stihl Romania, companie detinuta 100% de catre firma mama din Germania, producator de motounelte, au inregistrat o crestere de 15% in 2017. Potrivit datelor Ministerului Finantelor Publice, afacerile din 2016 ale Andreas Stihl Motounelte SRL (Stihl Romania) au atins nivelul de 145.369.570 de lei (32.376.296 euro, la un curs mediu anual de 4,49 lei pentru un euro). Ioan Mezei, director general Stihl Romania, spune ca estimeaza o crestere cu doua cifre a veniturilor in acest an, adica minimum 10%.

“Putem spune ca este cel mai bun an al companiei de pana acum. De altfel, avem trei dealeri care au inregistrat pentru prima data cifre de afaceri de peste un milion de euro, iar anul aceste ne asteptam la inca cinci-sase parteneri care sa atinga acelasi nivel. Acestia se afla in zone total diferite ale tarii, deci nu putem afirma ca dezvoltarea economica a unei anumite zone a favorizat decisiv aceasta crestere. In esenta, este vorba despre asumarea, la nivelul proprietarilor acestor afaceri locale, a unei anumite implicari in dezvoltare si extindere, pe care Stihl o incurajeaza”, declara Ioan Mezei, director general Stihl Romania.

In prezent, Stihl opereaza in 360 de magazine care apartin distribuitorilor autorizati din tara. In ultimii ani, impreuna cu distribuitorii sai, compania a demarat un proces investitional menit sa modifice standardul comercial, dar si componenta de service.

Stihl Romania, Ioan Mezei, motounelte

“Aceste investitii, la nivelul intregii retele de parteneri, se regasesc, iata, in cresterea pe care am avut-o anul trecut. In plus, in piata, s-a manifestat un fenomen pe care l-am anticipat de cativa ani si pe care il asteptam sa se intample si in perioada care urmeaza. Este vorba despre o migrare a utilizatorilor de la produsele ieftine, la produsele premium. In ultimii zece ani piata motouneltelor a fost invadata de produse de proasta calitate, si, cum era de asteptat, acestea au inregistrat defectiuni la scurt timp dupa achizitie, multe dintre ele chiar nemaiputand fi reparate. Pe langa acest aspect este vorba, in primul rand, de siguranta in utilizare, multe dintre aceste utilaje reprezentand un adevarat pericol. Noi ne confruntam zilnic cu astfel de produse in service-urile dealerilor nostri. Or, in aceasta situatie, utilizatorii simt direct ce inseamna o motounealta de proasta calitate si incep sa opteze pentru produse premium, care ofera in plus siguranta si un cost corect in utilizare”, explica Ioan Mezei.

Dezvoltarea companiei din domeniul motouneltelor vine si cu componenta logistica si de organizare. Astfel, saptamana trecuta au fost demarate lucrarile pentru extinderea depozitului Stihl din Otopeni. Suprafata alocata birourilor si spatiilor de training va creste cu 50%, iar cea de depozitare cu 200%. Investitia in extindere se ridica la sase milioane de euro si va fi finalizata pana la sfarsitul anului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri